دانلود سورس کد سیستم دانشگاه

دانلود سیستم دانشگاه

سیستم دانشگاه سیستم دانشگاه شبیه سازی سیستم دانشگاه کاربر با شماره … انتخاب درسمشاهده دروسدروس تخصصی و عمومیمشاهده استاتید برنامه …

دانلود فایل

خطرناک ترین خط C++

در سیستم من، حتی با پرچم هشدارهای سنگین، کامپایلر من (gcc / g ++) کامپایل می کند که بدون خطا یا هشدار پیش می رود! و بدون خطا یا هشدار اجرا می شود و نتیجه مطلوب را می دهد! اما این امر باعث دسترسی غیر مجاز حافظه و نوشتن بیش از حد حافظه می شود که در واقع نمی شود! تنها دلیل اینکه من مشکلات زیادی را نمی بینم این است که من خوش شانس بودم زیرا حافظه غیر مجاز بیش از حد نوشت “87592” را در بالای هر چیز مهم ننوشتم.

اما همیشه قادر به دور شدن از این نیستیم! نه در هر زبان برنامه نویسی! اگر شما اینکار را انجام می دهید، به زودی در راه های بسیار بد (سقوط برنامه، سقوط سیستم، آسیب سخت افزاری، از دست دادن اطلاعات، زیان مالی، ورشکستگی شرکت، خاتمه دادن به اشتغال، بی خانمانی، یا حتی بدتر شدن) به شما نتیجه اش خواهد رسید. پس این کار را نکنید!

در زبان برنامه نویسی C ++، به طور خاص، شما نباید از آرایه ها یا اشاره گرها استفاده کنید، به جز زمانی که مطلقا مورد نیاز است، و تنها اگر می دانید که چه کاری انجام می دهید و از بررسی دقیق و مکرر استفاده می کنید. در عوض، از “ظروف”، “تکرار” ها و “الگوریتم های” ارائه شده توسط “استاندارد قالب کتابخانه” (“STL” برای استفاده کوتاه) استفاده کنید. STL اصلا وجود دارد که مورد استفاده قرار گیرد و اگر شما در C ++ برنامه می نویسید، باید از آن استفاده کنید. به طور خاص، از بیشترین مواردی که آرایه ها برای استفاده در C استفاده می کنید از قالب “بردار” استفاده کنید. برای استفاده از روش “.at ()” بر روی اشیاء بردار، به جای [brackets]، برای استفاده از چک کردن محدودیت های خودکار استفاده کنید.

در اینجا من مسیر نرم افزار eclipse را در system () method که بر روی کامپیوتر من است عبور داده ام.
ممکن است در یک کامپیوتر دیگر متفاوت باشد

در اینجا برای (؛؛) بی نهایت این بیانیه در داخل بدن برای

Sytem () اساسا روش تماس سیستم را در فایل هدر “windows” تعریف می کند.

اشکال در روش sytem برای نرم افزار بازدارنده نرم افزار بی نهایت بار است.

علامت قرمز در پانل وجود دارد که تعداد زیادی از نرم افزار eclipse را باز کرده و فقط پس از اجرای قطعات کوچکی از کد اجرا می شود.

شما همچنین می توانید آرگومان داخل سیستم () را برای خاموش کردن، راه اندازی مجدد کامپیوتر و بسیاری موارد دیگر منتقل کنید

و همچنین می توانید نرم افزار سنگین تر مانند آندروید استودیو، اتوکد و غیره که دسکتاپ شما را کند کند باز کنید.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *