دانلود درس طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++) با فرمت پاورپوینت

دانلود درس طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++) با فرمت پاورپوینت

درس طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++) با فرمت پاورپوینت درس طراحی الگوریتم ها (با شبه کد … تعداد اسلاید: 249 اسلاید ——————————————————————————- توضیحات: تعداد واحد: … در باره تکنیک های مربوط به حل مسائل … مسائل است. مسئله ، پرسشی است که به … به روشی گام به گام (الگوریتم ) در … الگوریتم، یعنی تحلیل آن از لحاظ زمان و … نمایید چون یه نسخه از فایل بعد از …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود Source Code های سی پلاس پلاسبرای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

درس طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++) با فرمت پاورپوینت

یکی از بهترین هایی دیدم!
این یکی از بهترین کتاب ها در برنامه نویسی C ++ است. اما بایست نت های بیشتری راجع به هر برنامه داشته باشد، به خصوص در موضوعات پیشرفته تر. من این کتاب را برای ارجاع در آینده حفظ خواهم کرد.

برای همه دستگاههای روشن شدن در دسترس نیست
هیچ نسخه سازگار با Android وجود ندارد. من حتی نمی توانم از آن در Kindle Fire استفاده کنم. من نمی دانم به چه علت یک شرکت در صفحات اسکن می کند و فایل اصلی را به یک نسخه سازگار تبدیل نمی کند، مگر اینکه نویسندگان هنوز به دلیل برخی عبارات از نوع نویسنده استفاده می کنند.

اگر جدی راجع به درک عجیب و غریب C ++ هستید
این تا اینجا بهترین کتاب سی ++ است که هنوز خوانده ام. من به شدت توصیه می کنم آن را به هر کسی که اکنون برای دنبال یادگیری C ++ از یک برنامه نویس جوان به پیشرفته ترین برنامه نویس C است

تکان دادن
روش نمونه هایی که در کتاب نشان داده شده بسیار گیج کننده است. در صفحات زمانی به ارزش کد وجود دارد که دارای خروجی های چندگانه است و برای من نه تنها برای به دست آوردن نتایج دشوار است، بلکه برای مربی کلاس درس ما حتی خواندن و توضیح داده شده است.

اگر ذهنیت بسیار فنی داشتید و اتفاق می افتاد، به نظر می رسید، یک ریاضیات بزرگ . . . شما شاید فکر می کنید این خوب است. به عنوان یک فرد که بسیار بیشتر از یک نوع خلاق در تلاش برای یادگیری یک زبان جدید، من حس می کنم این همان دشوار است که از طریق یک میدان گل بالایی زانو در چکمه های لاستیکی که دو اندازه بیش از حد بزرگ است. خدا را شکر برای اینترنت و توانایی پیدا کردن سایر یادگیری ها.

بسیار مفید؛ تن از منابع شامل
من این کتاب را برای یک کلاس برنامه نویسی خریدم که من مصرف کردم. ما به شدت بر کتاب در سراسر کلاس تکیه کردیم . . . مخصوصا برای تکالیف. وظایف همیشه جالب بود و بسیار تکلیف “دنیای واقعی” بودند. من حس می کنم همه چیز را که برنامه ریزی کردم دارای این قدرت هستم در زندگی روزمره استفاده کنم.
نویسنده، مقدار بیشماری از کد مثال را فراهم می کند و کتاب حتی با یک کپی از مبانی بصری همراه است.
این که آیا شما فقط یک مبتدی هستید یا فقط میخواهید پایه ای را که پیش تر ساخته اید لمس کنید، این کتاب فوق العاده است!
خوب، اما گران است
این یک مرجع خوب برای هر کسی که مایل به یادگیری C + + است.
نکته اصلی این موضوع است که آن بسیار گران است.

بهترین کتاب برای مرجع C
من این کتاب را در سال یک هزار و نهصد و نود و هشت در کلاس C مهندسی برق دوره ابتدایی خودم استفاده کردم. ده سال بعد این کتاب هنوز شماره من یک برای C / C ++ است. من مهندس سخت افزار هستم و اغلب از C / C ++ استفاده نمی کنم. با این حال زمانی که که من بایست – این کتاب من به نوبه خود به. بسیار راحت است برای دنبال نمونه.

:منابع بیشتر

Lecture Slides for Programming in C++ (Version 2018-02-15)

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *