دانلود پروژه سیستم هتل با #C

دانلود سیستم هتل با #C

سیستم هتل با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود Source Code های سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

سیستم هتل با #C

راه ناکارآمد برای یادگیری C ++
10 اکتبر 2012
فرمت: Purchase Paperback Verified
اگر چه این کتاب جامع تر از دیگران است که من برای خرید C ++ خریداری کرده ام، اما نقص های قابل توجهی دارد. برخی از مفاهیم مهم به نحو خوشایندی توضیح داده نمی شود و دیگران که به طور جامع تحت پوشش قرار می گیرند بیش از حد طول می کشد تا به نقطه، که از تجربه یادگیری را از بین می برد. به همین دلیل من آن را امتیاز پایین داده ام این موضوع است که بسیاری از عناصر ارزش را اضافه نمی کند، زیرا آن را در پیچیده تر از ضروری نوشته شده است.

مفاهیم به طور کامل پیشرفته با تکرار تمرینات با اجزای جدید شامل شده است. چنانچه چه تکرار معمولا خوب است، چنانچه کار خوب انجام نگردد، کارهای اضافی اضافی اضافی انجام می شود و بانی می شود که کتاب به عنوان یک مرجع دشوار شود. یک مثال این موضوع است که یک جدول از اپراتورهای C ++ چند بار در کتاب گنجانده شده است، هربار که به روزرسانی می شود زمانی که که آن ها جدید اضافه می شوند. بهتر است که یک جدول را به جلو و یا پشت، با توضیحات کوتاه قرار دهید. من خوشحال خواهم شد جزئیات را بعدا توسعه دهم.

نقاط مهم بسیاری وجود دارد که راجع به برنامه نویسی خوب و خصوصیات C ++ ایجاد شده است، اما هیچ راهی وجود ندارد که همه آنان را بخاطر داشته باشیم، زیرا در کل فصل در قسمت های مختلف پراکنده شده اند. برخی از بخش ها به نحو خوشایندی نوشته می شوند، اما بعضی از بخش های مهمی از آنچه بایست در توضیحات وجود دارد.

شايد ارزشمندترين بخش هر فصل خلاصه است، زيرا به نقطه مي رسد و گاه مفاهيم بهتر از بخش هاي فصل را فقط با چند کلمه توضيح مي دهد.

مسائل مربوط به این موضوع همراه با هزینه بالا، در مقایسه با سایر کتابهای C ++، بدین معنی است که ارزش پول برای پول است. گرچه کم اهمیت تر است، در چند مرحله از C ++ در McGrath چندین بار متوجه شدم که هزینه های کمتری را در مقایسه با چندین هفته کار با این کتاب هزینه می کند.

C برای مبتدیان و آموزگاران متوسط
C: چگونه به برنامه، نوشته شده توسط هاروی M. Deitel، پل جی دیتل، یک کتاب بزرگ است که یادگیرندگان که تازه به برنامه نویسی روش های بزرگ در یادگیری زبان C را فراهم می کند به عنوان آن را فراهم می کند رویکرد عملی است که خوانندگان معرفی مفاهیم اساسی برنامه نویسی ساخت یافته که بعدا قادر است به آنان در درک مهندسی نرم افزار کمک کند. این زبان کامل C را پوشش می دهد و به خواننده کمک خواهد کرد تا مهارت های برنامه نویسی آن را به شدت بهبود بخشد. این بسیار برای مبتدیان و یادگیرندگان متوسطه توصیه می شود.

کتاب خیلی خوب بود اما نتوانست نرم افزار مورد نیاز را دانلود کند . . .
کتاب بسیار خوب بود، اما قادر به دانلود نرم افزار مورد نیاز برای مثال نیست!

:منابع بیشتر

One-Hour-Sams-Teach-Yourself

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *