دانلود محاسبه ضرب ماتریس به صورت بازگشتی با زبان C

دانلود محاسبه ضرب ماتریس به صورت بازگشتی با زبان C

محاسبه ضرب ماتریس به صورت بازگشتی با زبان C Enter rows and columns for Matrix A … B respectively: 2 2Enter elements in Matrix A: … B: 2 6 5 8On matrix multiplication of …

دانلود فایل

خطرناک ترین خط کد در سی پلاس پلاس

gets(buf);

همانطور که در std :: gets – cppreference نوشته شده است، آن را در C ++ 14 حذف شد. بنابراین بیایید سخت تر بگردیم

scanf(“%[^\n]”, buf);

در C ++، مگر اینکه شما کدهای هسته ای یا کرنل را بنویسید، نباید قادر به شکستن چیزی باشید. بیشتر آنچه که شما آنلاین می خوانید نیز قدیمی شده است. Remcache یکی از این کد بود، اما باید با R0-IO مورد استفاده قرار گیرد.

شما فقط می توانید حافظه فرآیند خود را از بین ببرید. این به این معنی است که اگر برخی از تابع هایی که فایل ها را حذف می کنند، فراخوانی بگیرید. اگر حافظه شما در زمان فراخوانی خراب شود، پارامترهای تابع نیز ممکن است به معنای حذف چیزی غیر از آنچه شما در نظر داشتید خراب شوند.

تا زمانی که فراخوانی نگیرید، پرونده های فایل را در حین آزمایش / اشکالزدایی حذف کنید. در برنامه هایی که تست حافظه را انجام می دهید این خطر وجود ندارد.

چرا؟ اشکالزای شما و کامپایلر هر دو در این روزها همه چیز را خواهند گرفت.

موضوع مشترک در پاسخ به این سئوال، عدم احترام به مرزها است. برنامه ها حافظه را به صورت بلوک ساختاری می بینند. در سطح دستگاه، حافظه مسطح است. در این روش، ساختار حافظه منطقی یک سیستم می تواند تضعیف شود. C و C ++ این کار را انجام می دهند.

پشتیبانی از حافظه سازگار باید در پایین ترین سطوح ماشین ها ساخته شود. ما برای امنیت به این موضوع نیاز داریم و این یک ایده جدید نیست.

اجازه بدهید توضیح دهم کد چیست.

این بسیار ساده است، یک حلقه بی نهایت در حال اجرا است. من یک عبارت “چنگال” گذاشته ام. این بیانیه برای ایجاد فرایند جدید از یک فرایند موجود استفاده می شود. از آنجا که حلقه تعداد دفعاتی بی نهایت اجرا می شود، این تعداد، تعداد نامحدودی از فرآیندها را ایجاد می کند تا رایانه منابع را برای آن نداشته باشد. کامپیوتر متوقف خواهد شد و در نتیجه به هر وقفه ای پاسخ نمی دهد.

تنها راه خروج، اجرای مجدد کامپیوتر و ری استارت است.

خطرناک ترین خط کد در سی پلاس پلاس

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *