دانلود آموزش تصویری درامز – راهنمای قدم به قدم از نصب درام کیت تا نت خوانی

دانلود آموزش تصویری درامز – راهنمای قدم به قدم از نصب درام کیت تا نت خوانی

آموزش تصویری درامز – راهنمای قدم به قدم از نصب درام کیت تا نت خوانی

توضیحات و دانلود کتاب

معرفی منابع مشابه

خود را در حال درام نوازی تصور کنید : راهنمای تنظیم درام کیت، نت خوانی و …

بسیار ارزان قیمت است

من این را به عنوان جایگزینی برای یک واحد شارژ که بعد از چندین سال کار را متوقف کردم، خریدم. این تنظیم ساده است و من قادر شدم از سیم مودم من برای استفاده از سیم برق / پلاگین استفاده کنم. این خوب بود، زیرا پریز برق عرضه شده فقط دارای یک پورت USB در انتهای دیگر است. اکثر ما داراي زگيل هاي ديسك ديجيتالي USB با استفاده از تلفن هاي همراه قديمي هستند، اما تحريك كردن ديوار دنداني با اين نااميدكننده نبود. به غیر از این، آن با دو باتریش دو هزار و هشتصد مگا پیکسل آمد و همه چیز کار می کرد.

فوق العاده خوشمزه است

دختر چهار ساله من خیلی سرگرم کننده است. من آرزو می کنم ما پیش از این شروع کرده ایم. شما ممکن است قادر باشید یا نتوانید خود را به خواندن و نوازندگی کردن اساتید اصلی (کلید پایه باس / چپ دست) یادگیری ببینید، اما حتی یادگیری درس های مبتدی با فرزندتان، یک فعالیت شگفت انگیز است. انتخاب بسیار سرگرم کننده با هر دو تمرین آشنا و کاملا انتزاعی است.

مقدمه ای اساسی برای درامز

من واقعا این مجموعه را دوست دارم. پسر من فقط درس های ساز درامز را شروع کرده ام و از روش واضح اما سرگرم کننده برای تدریس مبانی تئوری ساز درامز با درس ها، نوازندگی ها / ماجراهای و قطعات ساده قدردانی می کنم.

من عاشق یادگیری بچه ها از این کتاب هستم طول می کشد مسیر موسیقی منطقی است که دارای این توان است به کودکان زیر سه سال یادگیری داده شود.

کتاب کمکی مفید

همسر من از این استفاده کرده است تا پسر ساز درامز را تدریس کند. به نظر می رسد که آنان را دوست دارد و به طرز خوشایندی پیشرفت می کند. سرگرم کننده است که او بخواند و برخی از آهنگ های قدیمی را نوازندگی کند.

کتاب درس پایه خوب

این یک کتاب پایه ساز درامز است. شش ساله من در حال یادگیری نوازندگی است و او با این کتاب خوب کار می کند. آهنگ مورد علاقه او Ode به شادی است. من این را به هر کسی که می خواهد یاد بگیرد که ساز درامز را نوازندگی کند توصیه می کند.

سری کتاب های مورد علاقه من

برنامه بزرگ، من این کتاب را به عنوان مبنای برنامه درسی دوست دارم. من چندین شاگرد ابتدایی را یادگیری می دهم و من این برنامه را برای آنان دوست دارم. این موارد برخی از مشکلات رشد من را از بین می برد، مانند خواندن انگشت ها به جای نت ها. این کتاب به راحتی کتاب های همراه: Technique & Artistry و Theory را به طرز خوشایندی می سازد. این قطعا درس های مختلف را شروع می کند تا درس های اول من. این با گروه های کلید سیاه شروع می شود. راحت برای پیگیری برای کودکان. من فکر می کنم که با استفاده از کلید های سیاه دارای این توان است در کاهش ترس از تیز و مسطح در آینده کمک کند.

نوه من با استفاده از این کتاب ها که متعلق به دختر من بود هنگامی که او شش ساله بود. او اکنون پانزده سال دارد

معلم ساز درامز این کتاب ها را دوست دارد

من برای بیش از دوازده سال یادگیری داده ام و از سری ماجراجویی فابر ساز درامز استفاده می کنم، با شروع از سطح ابتدایی برای دانش آموزان جوان، معمولا 5-7 ساله هستم. برای دانش آموزان جوانتر (preK / K)، موسیقی Alfred را برای Mozarts کوچک مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، ساز درامز و یادگیری صوتی درایو دو وب سایت شما را مشاهده کنید.

سطح آغازگر به آرامی شروع می شود، اما حتی قبل از اینکه دانش آموز شروع به یادگیری نام نت ها کند، استفاده کلی از کیبورد موسیقی را نشان می دهد. چندین هفته کار بر بر روی کلید های سیاه بانی می شود انگشتان جوان به زودی نوازندگی کنند و هماهنگ شوند. این کتاب ها در یک سیستم است که قادر هستید خودتان را انتخاب کنید، قطعا با کتاب درس شروع کنید. من همیشه کتاب ریاضی را برای ترانه های اضافی توصیه می کنم (هیچ کس نمی خواهد که یک یا دو یا هشت آهنگ را دوباره و دوباره برای یک هفته بین درس ها پخش کند یا بشنود، تکرار بیش از حد بانی خستگی می شود). من مجموعه سریال محبوب در تمام سطوح کتاب را دوست دارم. فقط به پوشش نام های آهنگ نگاه کنید. همه آنان آهنگ های خوبی هستند که دانش آموزان دوست دارند. اینها آمده اند و از چاپ خارج شده اند، اما اخیرا به چاپ رسیده اند.

من از کتابهای فابر استفاده می کنم به عنوان یک پل با سری دیگری به نام کتابخانه ساز درامز آلفرد پایه. چنانچه دانش آموزان آلفرد را به چالش کشیدند، فابر کمک می کند تا شکاف را پر کند. ایضا “موقعیت میانی C” که در آن هر دو انگشت شصت در میانه C (محدوده آواز بیشتر بچه های کوچک)، در خطوط حامل پیش از آن در سطح آغازین، یادگیری می دهند. این اجازه می دهد تا از مجموعه افسانه ای از کتاب های فابر در زمان پیش (Primer)، Playtime (سطح ملودی های پنج انگشت)، Showtime (سطح 2A – فقط در خارج از منطقه راحتی)، Chordtime (2B – منتظر انگشتان بالغ به سه پیشرفت آکورد را یادآوری کنید، اما واقعا در سری بهترین هستند)، Funtime (3 بیشتر چالش برانگیز) و Big Time (معمولا در سطح 4-5 استفاده می شود). این ها در سبک های مختلف مانند کلاسیک، محبوب، جاز، Ragtime، راک، مورد علاقه های کودکان، شعرها، (علاقه مندی های عبری تنها در Chordtime)، من این موضوع را دوست دارم که در سال های اولیه به همان اندازه که ممکن است استفاده کنم و سپس در خصوص دانش آموزان تمرکز کنم علاقه ای را برای مطالعه پسین نشان می دهد.

نسخه های بعدی

نسخه های بعد از کتاب های فابر تدریس نت های بالاتر در خصوص خطوط حامل سه گانه که آلفرد از دست می دهد. اما کتابهای آلفرد در خواندن دیدگاههای آموزشی بسیار خوب هستند. حس من در خصوص این کتاب این نکته است که شما می خواهید کتاب های بیشتر که به سرعت در حالی که خوب و حتی چنانچه چند آهنگ وجود دارد که به نظر می رسد بیش از حد یکسان وجود دارد، و دانشجو آماده است حرکت، حرکت، اما بیشتر از آن، اضافی آهنگ ها دانش آموزان بسیاری از فرصت ها را برای خواندن چشم فراهم می کند، که واقعا چیزی است که من سعی می کنم آن را تدریس کنم. سعی کنید پنج min در سال برای درس و یک آهنگ در هر سال در هر هفته شروع کنید و ببینید چگونه این کار را می کند. پنج ساله دارای این توان است به مدت نیم ساعت در پنج قسمت کوتاه، با برخی از آواز خواندن، لرزیدن و فعالیت های دیگر بنشیند. در حالی که نه ساله دارای این توان است برای حدود چهل و پنج min بنشیند و هیچ مشکلی با 9-10 آهنگ در هفته ندارد.

با خواندن کتاب به فرزندتان هدیه ای برای خواندن کتاب می دهید.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *