دانلود ویرایشگر متن به زبان cpp

دانلود ویرایشگر متن به زبان cpp

ویرایشگر متن به زبان cpp این برنامه به زبان سی پلاس پلاس … این برنامه در یک محیط ساده گرافیکی امکانات … فایل جدید ، باز کردن فایل ، ذخیره … برنامه بسیار ساده نوشته شده است. رمز فایل …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس های C++ اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

ویرایشگر متن به زبان cpp

C ++ چنانچه شما اصول اولیه را می دانید
از شما قادرید از این کتاب یاد بگیرند اما برخی از نکات تعریف شده بایست مورد توجه قرار گیرند. چند بار در حالی که از یک ترم در کالج استفاده می کردم چند بار از دست دادم.

کتاب بزرگ برای من کار کرد
اولین دوره برنامه نویسی ++ C من از نسخه هشتم این کتاب درسی استفاده می کردم و هیچ مشکلی در درک مفاهیم یادگیری یافته در کتاب و یا هر برنامه ای از تمرین های برنامه نویسی که من سعی کردم خودم را درک نکردم. برای من، نویسندگان همه چیز را به راحتی درک زبان را توضیح می دهند و مثال هایی را که راحت است دنبال می کنند چنانچه وقت خود را صرف فکر کردن به آنچه که می گویند و اطلاعات را تلفیق می کنید، بسنجید. آنان دست خود را نگه ندارند، اما آنان کمی به شما یادگیری نمی دهند و پس از آن به شما می گویند که انجام کارهایی را انجام دهید که در آن شما بایست امر هایی را که در همه چیز تدریس نکرده اید پیدا نکنید. من از این رویکرد به یادگیری ترسیدم. من این کتاب را برای تازه کردن چیزی که در کلاس آموختم و آخرین چیزی را که قادر شدیم پوشش دهیم، خریدیم. من اولین دوره ی برنامه ی برنامه ی من A را داشتم، اولین بار برای هر چیزی برنامه ریزی کردم، از این بر روی من این کتاب را پنج ستاره می نامم.

آیا شما بیش از یکصد و پنجاه دلار میفروشید؟ آیا ما را شوکه میکنید ؟!
خوب، برای یکصد و پنجاه دلار + – در صد و پنجاه دلار آمریكا راحت است، برای این كه واقعا سختگیر نیست، واقعا بهانه ای نیست. صادقانه بگویم که یک مقاله کاغذی، یک صفحه ی هزار صفحه ای است که در کتاب های مختلف بسیار مفید است و به سختی کار نمی کند. شايد اين تقصير نويسنده (ها) نباشد، اما در حوزه تجارت به اندازه کافي بوده است تا نفوذ آن را تغيير دهد.

به طور خلاصه، آن را در مقایسه با نسخه های قبلی است، به طوری که یک فریب صرفه جویی بزرگ است، و آن چیزهای جدید را دریافت حداقل آن را خرید مقرون به صرفه چنانچه شما بین این و نسخه های قبلی پاره شده – امر هایی مانند C + + 14، smartpointers و غیره (قطعا ارزش بیست $ بیشتر). کتابهای دیلت به این صورت تمایل دارند که کاملا جامع باشند و به عنوان یک مقدمه (حتی به سطح پیشرفته) به C ++، برنامه نویسی شی گرا و برنامه نویسی به طور کلی، این همان چیزی است که به نظر می رسد.

طرح بندی، تایپوگرافی، ارائه و خوانایی دوست داشتنی هستند – هنوز استفاده از سایه آبی و آبی رنگ برای برجسته. رنگ های بیشتری بهتر می شوند، اما شاید یک لایه اضافی باشد.

من متوجه می شوم که MSRP یکصد و هفتاد و سه دلار است یا خیر و این درحالی است که قادر است یک غول پیکر باشد. من حدس می زنم این عالی است چنانچه هدف این موضوع است که یادگیری whilest نیز بیشتر / ورشکستگی دانشجویان مورد نیاز برای ساخت این خرید همان.

:منابع بیشتر

Introduction to C++

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *