دانلود طراحی ساعت دیجیتال با CodeVisionAVR

دانلود طراحی ساعت دیجیتال با CodeVisionAVR

طراحی ساعت دیجیتال با CodeVisionAVR حل تمرین ۱۱-۳ کتاب میکروکنترلرهای AVR نوشته … استفاده از نرم افزار CodeVisionAVR نوشته شده و … است. این برنامه زمان را بر حسب ثانیه … روی نمایشگر سون سگمنت شش رقمی از نوع … این سورس به زبان C نوشته شده است. …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود پروژه های C++ اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

طراحی ساعت دیجیتال با CodeVisionAVR

عالی است
من این درس را می گیرم توضیحات در فصل عالی هستند. با این حال، تمرینات در کتاب هیچ پاسخی ندارد، از این بر روی حتی نمی توانم فهمیدم که چگونه حل معماهای برنامه نویسی را حل کنم. چنانچه من هرگز نفهمیدم که چه کاری انجام میدهم چه کار می کنم، من دارای این قدرت هستم آن را اصلاح کنم و حماقت خود را با راه حل های واقعی مقایسه کنم. من نمیدانم کجا شروع کنم و بین حل مساله ریاضی کسب و کار و ایجاد یک دسته از ستاره ها در یک صفحه در یک پترن بی فایده ارتباطی وجود ندارد. یک کتابچه راهنمای راه حل واقعا به من کمک می کند تا ببینم که من اشتباه می کنم، از این بر روی واقعا دارای این قدرت هستم بهبود و یاد بگیرم. این اولین دوره است که من تا به حال قادر به درک و یا یادگیری به دلیل کمبود راه حل برای یادگیری از آن است. چیزی را بخرید که در واقع راه حل هایی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید یاد بگیرید. حتی استاد من انتظار دارد که ما پس از خواندن کتاب به طور خودکار همه چیز را فهم و پیگیری کنیم. با این حال، او فکر می کند که میزان خروج 60٪ نیز طبیعی است. چنانچه چه متن به نحو خوشایندی نوشته شده است، هیچ راهی برای اعمال آن به تمرینات وجود ندارد و برای دیدن جایی که من از بین میروم.

محتوای عالی و ارائه
من برخی از تجربه برنامه نویسی در زبان های دیگر دارم ولی حس می کنم وقت آن رسیده است تا با C + + آشنا شود. اطلاعات به روش منطقی و مفید ارائه می شود و خود تست ها در انتهای هر فصل به ویژه مفید هستند. بلافاصله پس از شروع به خواندن این کتاب، من راجع به برنامه های نمونه سوال داشتم. یک ایمیل به نویسندگان پاسخ سریع و مفید ارائه داد. این متقاعد کردن است که بدانید که پشتیبانی به آسانی در دسترس است. تبریک به برخورد با یک موضوع پیچیده در یک روش متعادل و آموزنده.

خرید این کتاب !!!!!
ما از این کتاب برای کلاسهای C و C ++ استفاده کرده ایم و کاملا برجسته است !!! مثالها متعدد هستند و بسیار راحت برای درک آن هستند. یک کتاب عالی برای هر کس که مایل به یادگیری C یا C ++ است (هنوز به بخش جاوا نرسیده ام، از این بر روی نمی توانم بر روی آن نظر بدهم).

کتاب ضعیف برای برنامه نویسان بی تجربه
من یک برنامه نویس بی تجربه در کالج Briarcliff، که کتاب Deitel و Deitel را راجع به C پیدا کرده است، چگونه یک کتاب بسیار اشباع شده و دشوار را بخوانم. من با بسیاری از همکاران کلاسم موافقم که این کتاب فقیر است و نه برای مبتدیان. دو بار قبل از خرید بخواهید فکر کنید. دایان زاک یک انتخاب بهتر است.

شروع خوبی برای C + + است
این کتابی بود که برای کلاس C ++ استفاده شد که تابستان امسال بود. این یک کتاب خوب است و برخی از جنبه های پیچیده تر C ++ را راحت تر درک می کند. مثالها روشن هستند و نقاط كتاب را به نحو خوشایندی نشان می دهند. عناصر به شیوه ای روشن و منطقی ارائه شده است.

:منابع بیشتر

The C++ Programming Language: The C++ Programm Lang_p4

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *