دانلود سورس برنامه ارسال پیامک

دانلود سورس برنامه ارسال پیامک

سورس برنامه ارسال پیامک سورس برنامه ارسال پیامک به زبان سی …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس کدهای C++ اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

سورس برنامه ارسال پیامک

باز هم، بررسی نسخه های قبلی ایستاده، از این بر روی آنان را بررسی کنید. این کتاب برای مبتدیان خطرناک است، زیرا خطر ابتلا به آنان را کاهش می دهد. جدول محتوای، رنگ آمیزی و فصل اول کتاب جذاب است. اما همه چیز به سرعت از بین می رود من هرگز از یک حرفه ای با استفاده از این کتاب به عنوان یک مرجع شنیده ام، و برای مبتدی، متوجه شدم که حتی بررسی های پنج ستاره این مکمل را مکمل می کند. چنانچه این قیمت شوخی بد نبود، من سه ستاره می دهم.

– = – = چنانچه گزینه های گزینشی در انتخاب یک کتاب دارید، توصیه های زیر در اینجا آمده است: – = – = – = –

اگر شما یک مبتدی واقعی هستید و بایست از C ++ شروع کنید، C ++ Primer Plus (6th Edition) (Library Developer) را انتخاب کنید. من سعی می کنم از C ++ به عنوان اولین زبان برنامه نویسی شما استفاده کنم (اولین دیدگاه را به این بررسی در زیر ببینید)، اما هی، شاید شما انتخابی نداشته باشید: C ++ Primer Plus بایست بعد از آن به شما خدمت کند.

اگر بخواهید برنامه خوبی داشته باشید، اما نیاز به سرعت در C ++ است، توصیه می کنم که سامسونگ C ++ را در یک ساعت یک روز (نسخه 7) یادگیری دهد. من معمولا از “آموزش خود X در Y ساعت” نفرت دارم، اما این نویسنده آن را میخواند. شما تا زمانی که کتاب را تمام نکرده اید، بدون نیاز به انگیزه بیش از حد، خواهید رفت. هرچند این کتاب نیاز به تمرینات برنامه نویسی برای مبتدیان دارد، از این بر روی من آن را به عنوان اولین کتاب برنامه نویسی توصیه نمی کنم.

اگر به مرجع کامل نیاز دارید، من Powerhouse را توصیه می کنم. زبان برنامه نویسی ++ C، نسخه چهار نویسنده نوشت C ++ زبان، و می داند که او راجع به صحبت می کند.

:منابع بیشتر

Programming in C++

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *