دانلود پروژه موبایل فروشی آنلاین با #C

دانلود موبایل فروشی آنلاین با #C

موبایل فروشی آنلاین با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر سورس کدهای سی پلاس پلاس اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

موبایل فروشی آنلاین با #C

پیش فرض: بدون عشق برای کاربران غیر Win / Mac / Android

در هر صورت ناشر تصمیم گرفت که این کتاب را از طریق خواننده ابر مشاهده ننماید یا فروشگاه های کتاب پر از ترس است. من از لینوکس استفاده می کنم و خوشحال بودم که می دانستم بایست یک قرص داشته باشم تا بتوانم این کتاب یکصد دلار + را بخوانم. شکست در فروشگاه های کتاب برای اینکه به طور مستقیم راجع به این در نقطه فروش و به طور بالقوه برای پرتاب ناشر تحت اتوبوس با بهانه. من در آینده نخواهم خرید کتاب از شما در آینده. چنانچه ناشر در واقع تصمیم به جلوگیری از اینکه مشتریان بتوانند این کتاب را به صورت آنلاین بخوانند، شکست میخورند. این کتاب راجع به C ++ است که زبان برنامه نویسی است که برای کد کردن سیستم عامل لینوکس استفاده می شود. با این حال، در اینجا من در پلت فرم بسیار قدرتمندی لینوکس (اوبونتو) هستم و نمی توانم کتاب را باز کنم. آرومی؟ با این حال، آن را بر بر روی آندروید من است که نسخه خفه شده از هسته لینوکس کار می کند. رویکرد فعلی به DRM فقط احمقانه است.

شروع بزرگی در جهان C
این کتاب به نحو خوشایندی نوشته شده است و مقدمه خوبی برای C و C ++ (Screw Java) ارائه می دهد. بسیاری از مطالعات موردی، تمریناتی است که شما را به چالش می کشد و به آنچه که آموخته اید، سیمان کمک می کند و همه چیز را به روشنی نشان می دهد. با این حال، برخی موارد وجود دارد که من آرزو می کنم آنان زمان بیشتری را صرف کرده اند، از جمله اینکه به چه علت شما نیاز به اشاره گرها برای فهرست عملکردها دارید (من در نهایت ذهن خود را در اطراف آن پیچیدم، اما بدون کمک برخی از منابع آنلاین). من می گویم ابتدایی را تا سطح متوسط ​​با C به ارمغان بیاورم، و سپس قابلیت های C ++ و اصول برنامه نویسی مبتنی بر Object Oriented را اضافه می کند. پس از آن که کار خود را از طریق این کتاب انجام دادید، قادرید خیلی کارهایتان را انجام دهید، اما هنوز برای یادگیری برای تبدیل شدن به Guru برنامه نویسی C از معروفیت جهانی، بسیار کثیر است. من از بخش جاوا کار نکردم، زیرا پیش تر زبان احمقانه را می دانستم. به علاوه، با توجه به این واقعیت که Java در طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است، کتابی که بر بر روی آن نوشته شده است، چیزی جز یک روزنامه نویسی (مانند سال گذشته یا دو سال) تقریبا بی فایده است.

یک برنامه نویسی C ++ نیست
این کتاب برای برنامه نویسی سی، برنامه نویسی C ++ نیست. چنانچه شما علاقه مند به C + + هستید، لطفا C ++ را چگونه برنامه ریزی (نسخه 10)

خوب.
بسیار معتبر، راحت برای دنبال ، و نویسنده کار بسیار خوبی در ارائه موضوع به جزئیات عالی برای یادگیرنده تازه کار است.

:منابع بیشتر

Ultimate-Beginners-Understand-Programming-Effectively

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *