دانلود ماشین حساب با c++

دانلود ماشین حساب با c++

ماشین حساب با c++ ماشین حساب با c++:این برنامه کلاس گرانبار … و همچنین عدد مختلط ترکیب میکند. در نتیجه … تفریق و ضرب دو عدد مختلط و همچنین … محاسبه نمود.۳٫ مشتق و انتگرال خطی ساده را …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

ماشین حساب با c++

C + + primer plus بهتر است
برای دانش آموزانی که می خواهند C ++ را یاد بگیرند، کتاب C ++ primer plus است
راه بسیار بهتر از این (و ایضا بسیار ارزان تر). این کتاب است
بزرگتر و بزرگتر می شود این تلاش می کند همه چیز را در یک کتاب توضیح دهد، که، به نظر من، یک اشتباه بزرگ است. هیچ کس نمی تواند به طور کامل هر جنبه ای از C ++ را در یک کتاب درک کند. به عنوان یک کتاب درسی، بایست تمرکز بیشتری داشته باشد. به این معنا، کتاب C ++ primer plus (به یاد داشته باشید که یک “plus” وجود دارد) برتر از این است. شما ممکن است بخواهید بررسی من را در کتاب C ++ primer plus (و ایضا بررسی من در C ++ primer) بررسی کنید.
این کتاب برای دانشجویان فقیر خیلی گرانتر است. صفحات رنگ به نظر خوب می رسند، اما برای آن پول زیاد پرداخت می کنید.

فقط برای رتبه های مبتدی
اکثر برنامهنویسان تنها پس از برنامه نویسی در زبانهای دیگر به C می آیند. چنانچه در این دسته قرار بگیرید، این کتاب قطعا برای شما نیست. برای کسانی که با دیلت و دیلت آشنا نیستند، آنان کتاب های مختلفی در زبان های برنامه نویسی منتشر می کنند و رفتار آنان، درست به نمونه ها و تمرینات، در همه جا یکسان است. تمام کتاب های آنان برای طراحی برنامه و ایضا زبان مورد نظر طراحی شده است. این یک اتلاف وقت برای هر کسی است که پیش تر می داند چگونه به حداقل یک زبان برنامه ریزی کند. این کتاب را بخرید فقط چنانچه کاملا به برنامه نویسی به طور کلی جدید هستید و به دلایلی انتخاب کرده اید که زبان C را یاد بگیرید. در غیر این صورت، شما بسیار با Kernighan و Ritchie، Harbison و استیل، یا کتاب عالی عالی کنتر رک “Pointers on C. ” بهتر است.

:منابع بیشتر

The Advanced C++ Book

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *