دانلود حل معادله درجه دو به زبان Cpp

دانلود حل معادله درجه دو به زبان Cpp

حل معادله درجه دو به زبان Cpp کد درخواست این پروژه 1850 میباشد.این برنامه می … های آن را در صورت وجود بیابد. این …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود پروژه های C++ اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

حل معادله درجه دو به زبان Cpp

کتاب مقدماتی، نه برای یادگیری پیشرفته
من از این کتاب برای شروع برنامه نویسی C استفاده کردم. این به دلایل بسیار خوبی است: 1) موضوعات و تصاویر به نحو خوشایندی سازمان یافته است؛ 2) بسیار واضح و واضح است؛ 3) بسیاری از نمونه های کامل و تمرینات. من از گذشته قدردانی میکنم، زیرا تنها راه برای کسی که بتواند زبان برنامه نویسی را به کار گیرد، خواندن بیشتر و نوشتن بیشتر است.

با این حال، تنها خواندن این کتاب نمیتواند شما را یک برنامه نویس پیشرفته C کند. این فقط به معرفی مختصری در موضوعات پیشرفته تر در فصل چهارده می دهد، به عنوان مثال با استفاده از استدلال های خط فرمان، کار با فایل های چند منبع و همکاران. علاوه بر این، به عنوان یک کتاب برای C، من فکر می کنم این کتاب شامل اطلاعات بیش از حد برای C ++ است، یعنی این کتاب از 40٪ کل صفحات برای C ++ استفاده می کند.

برای نتیجه گیری این یک کتاب خوب برای تازه کارها است، اما نه برای کسی که نیاز به مهارت های پیشرفته دارد. این کتاب بیش از حد به C ++ اختصاص داده است، که بسیار با C برنامه نویسی سازگار نیست.

راه من برای یادگیری ++ C
این متن بسیار دقیق و روشمند است. خواننده بایست صبور باشد و دقت بخواند. من متوجه شده ام که نویسندگان دو حالت مهم یادگیری را ارائه می دهند: یکی “بررسی دایره ای” است که در آن اطلاعات قبلی به منظور کمک به دانش آموزان اطلاعات پیرامون جدید همراه با جدید نگهداری می شود. یکی دیگر از روش بلوک ساختمان برای افزایش پیچیدگی نمونه هایی است که برای نشان دادن شکل گیری نوشتن سی ++ و ایجاد عادات خوب برنامه ریزی در دانش آموز است. بیش از همه، من این متن را تایید می کنم و این را به بیمار و دانش آموز اختصاص داده شده توصیه می کنم.

:منابع بیشتر

Programming with C++

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *