دانلود پروژه بیشترین و کمترین معدل دانشجویان به زبان C

دانلود بیشترین و کمترین معدل دانشجویان به زبان C

بیشترین و کمترین معدل دانشجویان به زبان C در این پروژه با استفاده از منو … و در آرایه ای از ساختمان ذخیره میگردد. … ، شماره دانشجویی و نمره پنج درس دانشجو … و کمترین معدل مشخص می گردد. این پروژه … نوشته شده است. کامپایلر : Turbo C کامپایلر …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود سورس کدهای C++ اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

بیشترین و کمترین معدل دانشجویان به زبان C

عالی برای مبتدیان
اگر شما با C ++ شروع می کنید یک کتاب عالی است. همه کد خیلی خوب توضیح داده شده. چنانچه شما پیش تر برخی از دانش C ++ داشته باشید، کتاب ممکن است کمی کند باشد، اما هنوز ارزش خواندن تمام فصلها را دارد.

کتاب خوب
کتاب به موقع و در شرایط خوب وارد شد. کتاب بسیار مفید و راحت برای حرکت و درک بود. چنانچه یک دوره برنامه ریزی پایه را در نظر بگیرید، یک کتاب خوب است. من در کلاس درس خوبی داشتم

بله، این یک کتاب است
جدید در بسته بندی شده در زمان حمل می شود بدون آسیب و کد داخلی کار کرد. چگونه کتاب های کامپیوتری با یک کپی نرم افزاری بیرون می آیند؟ فقط فکر کردن.

کتاب بزرگ
این کتاب خیلی بد نیست نمونه های بزرگ کد نیز هست کمی گران است اما چیزی را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. برای صادق بودن، من این کتاب را برای یک نوبت توصیه نمی کنم مگر اینکه از کتاب های دیگر به عنوان یک همدم استفاده شود.

این فقط یک به روز رسانی است:

من مطمئن نیستم که سر و صدا چیست؟ این کتاب بسیار گران است گرچه، همان طور که می بینید، فروشندگان دیگر آن را ارزان می کنند . . . از این بر روی گریه کنید. من متوجه شدم که نت های ویدئویی خود را بسیار تماشا می کنم.
مثلا:
[. . . ] – من از طریق فصل می روم لینک بالا در رابطه با هشت هشت نسخه است هر چند؛ مفاهیم اصلی هنوز اعمال می شوند. امیدوارم این دیگران را کمک کند.

بدون نسخه PDF از کتاب برای فروش؟ واقعا؟
بچه ها، این خیلی قدیمی است، من مایل به پرداخت، اما نه یکصد و پنجاه دلار. یک فایل PDF با کتاب خود برای 50-70 به من بدهید و خوشحال خواهم شد. آنچه که من اکنون انجام می دهم، از طریق برخی از منابع آنلاین هنوز هم برای یک کتاب پرداخت می شود و ساز آنان برای خواندن این کتاب، کل کل است.
من دوست ندارم کتاب های کاغذی بخوانم متاسف.
این یک شروع خواهد بود تا کسی با ایده های دیگر پاسخ دهد.
با تشکر
p. s. پس از پایان خواندن کتاب، این رتبه را تغییر خواهم داد.

بدترین کتاب برنامه نویسی وجود دارد
من این کتاب را توصیه نمی کنم، همان طور که خواندن آن را غیر ممکن می سازد، بدون توجه به تعداد دفعاتی که خواندید، غیرممکن است؛ ایضا یکی از بدترین چیزها راجع به این کتاب این موضوع است که در کدام خطوط کد تغییرات به جای واقعی ساخته شده است توضیح می دهد که این تابع است، ایضا چالش ها موضوع بسیار مهمی هستند که یاد گرفتند، آنان به شما می آموزند که چگونه به ضرب دو * سه و در چالش هایی که می خواهند شما را به ساخت موتور Airplace از ابتدا با استفاده از آن

بهترین کتاب در قفسه من
من از میلیونها کتاب برنامه نویسی خودم دارم، زمانی که که جواب را پیدا می کنم، همیشه خودم را با کتاب های C ++ و C دیلت در دست من پیدا می کنم. مرجع بزرگ و ایضا یک ساز یادگیری. زمانی که کسی به من کتاب می خواند که بهترین دوستش را دارد، می گویم “اگر Deitel به آن می گوید – این بهترین است!” هیچ كتاب دیگری چیزهای خوب را مانند این كتاب ها نمی گذارد. آنان به اشاره گر درست می کنند (صحیح است). خیلی ممنون هاروی!

:منابع بیشتر

Introduction to C++ Programming

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *