دانلود برنامه گراف تی اس پی TSP

دانلود برنامه گراف تی اس پی TSP

برنامه گراف تی اس پی TSP برنامه گراف تی اس پی با قابلیت …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود پروژه های C++آموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

برنامه گراف تی اس پی TSP

مساله اصلی با این کتاب هرچند پیچیدگی ناسازگار است. در زمان انجام این بررسی، ناشر انتخاب کرده است که “آمازون” را فعال نکنید “برای مشاهده در داخل” (نتیجه گیری های خود را بیاموزید). از این بر روی نمیتوانم به شما نمونههایی زندگی کنم (من این را یک بار به روز میکنم). C ++ زبان راحت برای یادگیری نیست، به همین دلیل لغت نشانه عرضی دشمن شما است.

به عنوان مثال، تصور کنید که تفاوت بین اعلان pointer ptr1 به عنوان {const int * ptr1} در مقابل استفاده از {int * const ptr1} توضیح داده شود. هر دو اعلامیه معتبر و اختیاری هستند، اما تفاوت مهم و حیاتی است. اما برای توضیح این، نویسندگان با نمونه های کوتاه و شیرین مواجه نیستند. در عوض، پاراگراف متن ناخوشایند را منتشر می کنند. چنانچه به نحوی شما آن را از طریق آن توضیحات، تا زمانی که شما به مفاهیم سنگین مانند سازندگان مجازی کلاس پایه، STL بهترین شیوه و غیره، این کتاب، شما را از چشم خود را gouging. اکنون برخی از افراد سزاوار یک هزار صفحه هستند، اما پریدن به اطراف با توضیحات طولانی خدشه دار است. برنامه نویسی خوب توضیح داد زیبا است

علاوه بر این، طرح این کتاب بی رحم است: نویسندگان از صفحات کد برای نشان دادن مفاهیم ساده استفاده می کنند، حتی در قسمت اول کتاب. به چه علت نمونه های کوتاه و کاملی نداشته باشند؟ به این ترتیب خواننده قادر است آنان را تایپ کند، آنچه را که مهم است، چیزها را عوض کند و ببینید چه چیزی شکسته است. به جای آن، خطوط کد هرگز پایان نمی یابد و خواننده انگیزه ای برای نوشتن آن ندارد (که بسیار مهم است). حتی بدتر از آن، فصل های بعد به لیست های طولانی در فصل های قبلی اشاره می کنند (هشدار به خوانندگان Kindle).

:منابع بیشتر

Introduction to C++ Programming

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *