دانلود پروژه ها و سورس کدهای سطح متوسط C++

دانلود پروژه ها و سورس کدهای سطح متوسط C++

 

 

 

دانلود پروژه ها و سورس کدهای سطح متوسط C++

دانلود پروژه ها و سورس کدهای سطح متوسط C++

 

 

قانون احساس و عاطفه

احساسات و عواطف شما نیروهای انرژی دهنده واقع در پس اندیشه هایتان هستند. هر چه چیزی را با شدت بیشتری احساس کنید، آن اندیشه یا شرایط تاثیر بیشتری بر زندگی شما خواهد داشت.

قانون احساسات و عواطف می گوید 100 درصد تصمیمات شما و اقدامات بعدی که به دنبال آن انجام می دهید، بستگی به احساسات شما دارد.

برخلاف آنچه گفته شده، شما 90 درصد احساسی و 10 درصد منطقی نیستید. شما صد در صد احساسی هستید. هر کاری که بکنید به شکلی مبتنی بر احساسات شماست.

قبل از اینکه این را بدانم، فکر می کردم که کار منطقی و معنی دار می  کنم. اما وقتی با قانون احساسات آشنا شدم، دانستم که برده و بنده احساسات هستم.

در اینجا به یک نکته اساسی می رسیم: ما با دو دسته کلی احساسات و عواطف رو به رو هستیم که اینها عبارتند از: میل و هراس. اغلب کارهایی که می کنید یا نمی کنید تحت تاثیر یکی از این دو احساس قرار دارد.

اما کارهایی که می کنید یا از انجام دادن آن خود داری می ورزید بیش از آنکه تحت تاثیر میل و خواسته باشند، تحت تاثیر هراس هستند.

اغلب اشخاص تحت تاثیر انواع هراسها فلج می شوند. از فقر و ضایعه و از دست دادن می ترسند. از انتقاد و تایید نشدن می ترسند، از بیمار شدن می ترسند.  از اینکه از آنها سوء استفاده می شود می ترسند و از همه اینها مهم تر، از شکست خوردن می ترسند. اغلب مردم این گونه زندگی می کنند.

برای خواندن آموزش های رسیدن به موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

هر چه بیشتر از چیزی بترسید یا تمایل به آن داشته باشید، بیشتر آن را جلب می کنید

 

هر چه میل و تمایل بیشتری داشته باشید یا از چیزی بیشتر بترسید، با احتمال بیشتری آنها را به زندگی خود جلب می کنید. اگر در پس اندیشه احساسی وجود نداشته باشد، نمی تواند روی شما تاثیر بگذارد.

احساسی که اندیشه ای برای راهنمایی آن وجود نداشته باشد، تولید ناراحتی و ناخشنودی می کند. اما وقتی اندیشه روشن و شفافی داشته باشید، مثبت یا منفی تفاوتی نمی کند و به دنبال آن احساس ترس یا میلی وجود داشته باشد، انواع قوانین ذهنی را فعال می کنید و آنها را به سمت خود می کشید.

به همین دلیل است که می گوییم به آنچه می خواهید فکر کنید و به آنچه نمی خواهید فکر نکنید. انسانهای شاد و خوشبخت از قدرت اندیشه های خود آگاهند و سعی می کنند از دایره اندیشه مثبت خارج نشوند.

تغییر دادن خودانگاره کار راحتی نیست. ممکن است از جمله دشوارترین کارها باشد، اما در ضمن می تواند ارزشمندترین کاری باشد که می توانید انجام بدهید. اما موضوع انتخابی نیست. وقتی تصمیم می گیرید در زندگی خود کار ارزشمندی انجام بدهید، باید برای تغییر دادن ذهنیت خود کاری صورت بدهید.

برای خواندن آموزش های رسیدن به موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

شرایط ضروری برای تغییر

 

برای رسیدن به یک خودانگاره جدید سه شرط وجود دارد. اینها کلید تغییر دادن جهت زندگی شما هستند. اول، باید صمیمانه بخواهید چیزی تغییر کند. باید بخواهید در قبال خودتان و امکاناتی که دارید مثبت شوید. باید اشتیاق سوزانی داشته باشید تا به چیی بیش از آنچه در گذشته داشته اید، برسید.

اغلب اشخاص، از من می پرسند برای اینکه بتوانند دیگران را تغییر دهند چه می توانند بکنند. به آنها خاطر نشان می سازم که نقطه شروع تغییر، میل و خواسته است، و میل و خواسته هم همیشه موضوعی شخصی است.

نمی توانید چیزی را برای دیگران بخواهید، درست همان طور که نمی توانید هدفی را برای دیگران مشخص سازید. مسئل این نیست که تغییر غیرممکن است، مسئله این است کسی که قرار است تغییر کند باید خواهان این تغییر باشد، اگر نباشد، تغییری اتفاق نمی افتد.

مثل این می ماند که بپرسیم: “چند روانشناس می توانند یک لامپ را عوض کنند؟” جواب این است: “تنها یک روانشناس، به شرط آنکه حباب به واقع بخواهد که تغییر کند.”

مهم این است که احساس کنید این تغییر مطلوب و یا لازم است و یا هر دو مورد مصداق دارد. تغییر، هدف و شخصیت جدید باید با ارزشها، ایده آلها و کسی که به واقع می خواهید باشید همخوانی داشته باشد.

برای خواندن آموزش های رسیدن به موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

باید بخواهید تغییر کنید

 

دوم، شما باید بخواهید که تغییر کنید. خیلیها می گویند که می خواهند تغییر کنند، اما این اشخاص در دلشان نمی خواهند از زندگی گذشته خود دست بکشند.

ممکن است کسی بخواهد سالم باشد، اما نخواهد که از کشیدن سیگار دست بردارد. ممکن است کسی بخواهد به لحاظ مالی موفق باشد، اما حاضر نباشد از خوش گذرانی با دوستانش دست بردارد.

باید بخواهید از کسی که قبلا بوده اید دست بکشید تا به شخص جدیدی تبدیل شوید. باید بخواهید، حتی اگر دوستانتان مخالف می ورزند، از کارهایی دست بکشید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

سوم، باید بخواهید که تلاش کنید، باید بخواهید که مدتها صبر و استقامت و پشتکار از خودتان نشان دهید. باید بخواهید موفقیتی دراز مدت در زندگی خود به دست آورید. سالها طول کشیده که به موقعیت امروز رسیده اید. و مدتها طول می کشد تا به کسی که می خواهید تبدیل شوید.

برای خواندن آموزش های رسیدن به موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

قدرت ذهن در بیست و یک روز

 

یکی از قدرتمندترین راههای تغییر دادن عادات ذهنی و مسیر آتی زندگی خود رعایت برنامه طرز تلقی مثبت ذهنی در مدت بیست و یک روز است. باید به مدت بیست و یک روز اندیشه ها، حرفها و اعمال خود را همه روزه با هدفی که می خواهید به آن برسید و شخصی که می خواهید به او تبدیل شوید، سازگار نمایید.

باید به دو دلیل این برنامه را رعایت کنید. اول، بیست و یک روز طول می کشد تا به اندیشه جدیدی عادت کنید. گاه به تغییرات مهمی در خود پی می برید. نتیجه ای که می گیرید به مراتب سریع تر است، اما عادتهایی که یک عمر شکل گرفتنشان وقت گرفته نیازمند زمان طولانی تری هستند که تغییر کنند.

دوم، به صبر و شکیبایی احتیاج دارید. بیست و یک روز طول می کشد که تخم مرغ تبدیل به جوجه شود. اگر یک مرغ، که مغزش از یک نخود بزرگ تر نیست. می تواند بیست و یک روز روی تخم بخوابد، انتظار زیادی نیست اگر از شما بخواهیم بیست و یک روز صبر کنید تا متوجه تغییری شوید. توجه داشته باشید که صبر و شکیبایی در رشد و اعتلای شخصی حرف اول را می زند.

برای خواندن آموزش های رسیدن به موفقیت اینجا را کلیک کنید

 

خودانگاره پیوسته در حال تکامل است

 

نکته جالب توجه درباره خودانگاره این است که پیوسته در حال تکامل است. شما پیوسته در راستای اندیشه های غالب خود رشد می کنید. اگر اندیشه های غالب درباره خودتان را در مدت زمانی حفظ کنید، خودانگاره و باورهای شما شروع به تغییر می کنند و در آن مسیر به حرکت در می آیند.

دلیل آنکه خودانگاره های اغلب مردم تغییر نمی کند این است که آنها درباره یک موضوع نظر خود را تغییر نمی دهند و روز به روز و سال به سال در یک فر و اندیشه هستند.

اما وقتی هدفهای جالب توجه و هیجان انگیزی برای خود در نظر می گیرید و بعد همه روزه درباره آنها فکر می کنید، کنترل کامل تکامل ذهنی و مسیر زندگی خود را به دست می گیرید. شما به هر چه فکر کنید، همان می شوید.

برای خواندن آموزش های رسیدن به موفقیت اینجا را کلیک کنید

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *