دانلود برنامه مار نوکیا snake به زبان C++

دانلود برنامه مار نوکیا snake

برنامه مار نوکیا snake برنامه مار نوکیا(snake) به زبان ++C …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

برنامه مار نوکیا snake

آخرین نسخه در مقایسه با نسخه قبلی به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. بزرگترین تفاوت این موضوع است که سبک برنامه نویسی بسیار ساده تر است و اکنون بیشتر به نمونه های برنامه اضافه شده است. رنگ کمی کم شده است، اما به اندازه کافی برای کاهش درد در چشم نیست. بعضی از سخنرانی ها به صورت متوالی مرتب شده اند و برخی از روش های جدید برای ارث و پلی مورفیسم استفاده شده است. اما هسته اساسا با نسخه های قبلی مشابه است. گرچه این کتاب پتانسیل بیشماری برای بهترین کتاب C ++ در بازار دارد، اما این کتاب همچنان بحران هویتی دارد. واقعا نمی داند کدام گروه برنامه نویسان قصد کمک به آن را دارند. هنوز هم برای برنامه نویسان تازهکار خیلی پیچیده است و برای برنامهنویسان پیشرفته به اندازه کافی نیست. این کاملا یک کتاب است، یک شاهکار ناقص، به همین ترتیب. فقط چنانچه D & D تصمیم بگیرد تاکید را تغییر دهد و بر یک گروه تمرکز کند و دیگران را از دست بدهد، این قادر است یک کتاب عالی باشد.

خوب برای کلاس
من شک دارم اکثر ملت این کتاب را بدون اینکه بخشی از برنامه درسی کلاس خودشان را خریداری کنند خریداری کنند. می گویند چنانچه شما این کتاب را برای کلاس بیاورید، این یک کتاب بسیار خوب است.

خوب
این کتاب دارای نمونه های فراوانی است که بر بر روی درس های خود تمرکز می کنند. شما قادرید حرکت کنید و نباید یک برنامه را از ابتدا بسازید.

بد
منظور از درس برای کسی که هرگز برنامه ریزی نشده است، بسیار حساس نیست. این کتاب راجع به چگونگی تنظیم ورودی ها برای برنامه های شما کمک بیشماری نمی کند، تمام نمونه های آنان همه آماده هستند اطلاعات خود را در آنان و اجرا، هیچ تعامل کاربر مورد نیاز است.

:منابع بیشتر

Mastering C++ Programs

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *