دانلود آموزش Cpp برای اندروید

دانلود آموزش Cpp برای اندروید

آموزش Cpp برای اندروید اپلیکیشن آموزش cpp برای گوشی های اندروید … با قابلیت اشتراک گذاری سورس ها توسعه دهنده … کافه بازار با جستجوی نام توسعه دهنده دانلود … درصد تخفیف بفروش میرسد. بعد از دانلود فایل …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای C++برای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

آموزش Cpp برای اندروید

کتاب های ارزان تر وجود دارد.
کتاب مقدس مثالهای بسیار راحت است که دنبال شود و در پایان هر فصل برای تمرین حدود 35-45 سوال بازبینی وجود دارد.
تنها چیزی که من فقط آرزو می کنم این بود که پاسخ هایی نیز به این ورزش ها داده شد؛ به این ترتیب چنانچه رویکرد جایگزین برای این مشکل وجود داشته باشد، قادر هستیم آن را ببینیم. این قیمت به هیچ وجه برای این کتاب ارزش ندارد، در اینجا تعداد بیشماری از نویسندگان بهتر وجود دارد.

کتاب خوب است چنانچه شما به آخرین نیاز ندارید . . .
کتاب خوب است چنانچه شما به چهار فصل چهارم کتاب نیاز ندارید. متاسفانه واگذاری کلاس من به این اطلاعات نیاز دارد. شما بایست برای دسترسی به آخرین بخش ها به وب سایت آنلاین بروید. چنانچه از دستورالعمل در قسمت جلویی داخل کتاب دنباله روی کنید، شما را به وب سایت ناشران می برد و پیامی را نشان می دهد که “صفحه یافت نشد” را نمایش می دهد. چنانچه به وبسایت خود بروید، شما را به سمت صفحه درج می کند که در آن فصل بیست و سه بایست باشد، آنان به شما یک صفحه وب جداگانه ارسال می کنند که در آن سعی می کنند یک نسخه دیگر از کتاب که پیش تر خریداری کرده اید را به شما بفروشند. هیچ لینک به یک “وب سایت همراه” در هر صفحه وب وجود ندارد. وب سایت ها طراحی شده اند تا دانشجویان بتوانند پول بیشتری را صرف کنند.

خواندن خوب برای برنامهنویسان متوسط
اول، کتاب دارای نکات جالب بسیاری است. این به شما راجع به UML یادگیری می دهد، و چیزهای بیشماری را در جزئیات توضیح می دهد. بخش هایی که در OGRE و کتابخانه های تقویت شده بود، چیز خوبی بود که بایست شامل شود. این گفته می شود که این کتاب دارای بسیاری از معضلات است.

این ساختار ضعیف است و بسیاری از مفاهیم اساسی در دستورات عجیب و غریب معرفی می شوند، یعنی کلاس قبل از عمل، فقط چرا؟ ایضا ، چیزهای بیش از حد دقیق است و در هنگام خواندن این کتاب بسیار راحت است که اشتباه گرفته شود و / یا حس گم شدن شود. چنانچه چه به نظر می رسد برای مبتدیان آماده گشته است، من توصیه نمی خواندن آن را چنانچه شما فقط یادگیری برنامه ریزی، و یا آن را بسیار گیج کننده است.

ورود به عنوان شرح داده شده است. بدون شک توجه داشته باشید که این . . .
ورود به عنوان شرح داده شده است. بدون شک توجه داشته باشید این موضوع است که در حال ظهور بازارهای ارزان قیمت نسخه، از این بر روی آن را در چاپ خاکستری چاپ، از این بر روی شما برخی از تمایز رنگی که در نسخه اصلی استفاده می شود را از دست می دهند.

کتاب خوب است
کتاب در زمان قابل قبول، آن را برای دنبال زیبا. IT دارای حق نسخه برداری دو هزار و ده است. IT دارای یک CD در BACK. IT یک کتاب خوب در برنامه نویسی C است.

کتاب عالی!
به خوبی نوشته شده و راحت به درک. خوب به عنوان یک مرجع مراجعه و ایضا پوشش برای پوشش خواندن.

:منابع بیشتر

C++ Primer Plus, Portable Documents

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *