دانلود پروژه انبار داری

دانلود پروژه انبار داری

پروژه انبار داری این پروزه ، یک برنامه انبار داری … : 1- تعیین تعداد کالا های موجود 2- … 4- حذف کالاها 5- مرتب کردن کالا ها …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود Source Code های سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

پروژه انبار داری

کتاب سنگین
من از این کتاب برای معرفی دوره C استفاده کرده ام و آن را دوست داشتم. کتاب ها بسیار خوب نوشته شده و روشن است. یک میلیون نمونه و مشکلی برای کار کردن وجود دارد. تنها نکته این موضوع است که کتاب وزن یک تن است. و تنها نسخه الکترونیکی من می قادر شدم پیدا کنم در سرویس صفری O’Reilly بود که نیاز به اتصال شما به اینترنت دارد. من یک میلیون دلار برای یک PDF از این کتاب می دهم. کتاب عالی!

این کتاب در یادگیری موضوع خیلی مفید نبود . . .
این کتاب در یادگیری موضوع خیلی مفید نبود. این مثالها را بد می کند. به عنوان مثال، چنانچه به طور کلی، قبل از نشان دادن راه حل صحیح، چندین بار راه حل یک مشکل را به شما نشان دهد. یک روش یادگیری بسیار موثری در نظر من نیست.

. . . به برخی از این مفاهیم جدید من این کتاب را توصیه نمی کنم
اگر برای برخی از این مفاهیم جدید هستید، این کتاب را توصیه نمی کنم. نویسنده تلاش بسیار خوبی در توضیح بعضی از مفاهیم مهم مانند OOP دارد. من تعجب می کنم که آیا نویسنده در واقع منعکس شده است و چه او در واقع در تلاش برای برقراری ارتباط است. فقط صفحات چهارده تا هفده را در تکنولوژی Object مطالعه کنید و تصمیم بگیرید که آیا هنوز میخواهید از این کتاب به عنوان یک منبع اصلی یادگیری برای C ++ استفاده کنید. من C ++ Primer Plus را بر بر روی این یکی توصیه می کنم.

خوب برای یادگیری C نیست
من این را برای کلاس علوم کامپیوتر یک هزار و پنجاه کردم و این کتاب خوب نیست. این بانی می شود که مشکلات کمی داشته باشید و آنهایی که در حال انجام هستند ضعیف هستند. ایضا دسترسی آنلاین به آن یک شوخی است و مسیرهایی که به شما امکان دسترسی به آن را می دهد گمراه کننده است. کلیه این کتاب ضعیف است. من این کتاب را به اساتید و یا هر کسی توصیه نمی کنم.

کتاب عالی برای تازه کارها
من C را به عنوان اولین زبان برنامه نویسی در دانشگاه کردم و سخنران من توصیه کرد که من این کتاب را بخرم. او درست است این کتاب خیلی خوب است. این شامل جزئیات بسیار دقیق راجع به C در کلمات ساده است. احکام برای یک دانشجو مانند من که از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی استفاده نمی کنند، راحت است. این کتاب واقعا به من کمک می کند C را در یک دیدگاه دیگر درک کنم. من این کتاب را به همه کسانی که به C علاقه مند هستند توصیه می کنم. چنانچه شما تازه به برنامه نویسی، این کتاب یک شروع خوب است.

راهنمای مبتدی جدید
این کتاب در یادگیری اصول برنامه نویسی C بسیار مفید بود. مقدمه ای به C ++ به حرکت در OOP کمک می کند. این کار بهتر از آنهایی است که کتابهای خود را “آموزش می دهند”. چنانچه برای دنبال یادگیری اصول برنامه نویسی سی هستید، این یک منبع عالی است. با این حال، فکر نمی کنم این همه چیز را که شما بایست راجع به برنامه نویسی C بدانید به شما یادگیری دهد. این کتاب ایضا برای من و یونیکس فایل ها در دوره های کالج من استفاده می شود. Definitley یک خرید خوب!

:منابع بیشتر

Learn OpenGL: Beginner’s guide to 3D rendering and game development

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *