دانلود مدیریت کتابخانه به زبان C

دانلود مدیریت کتابخانه به زبان C

 مدیریت کتابخانه به زبان C سورس سیستم مدیریت کتابخانه به زبان C … می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی می … مفید هست که دارای امکانات زیر می باشد. جستجوی … و خروج از سیستم تاسیسات برای هر دو … کتاب اگر هیچ کپی از کتاب موجود نباشد. ویژگی … مشاهده همه ی کتاب. ۲٫ جستجوی کتاب بر … صدور کتاب و ویرایش. ۴٫ امکان مشاهده مشخصات.II. … کردن کتاب های جدید. ۳٫ به روز رسانی … مشاهده تمام کاربران.ویژگی های آینده برنامه:۱٫ به روز …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

 مدیریت کتابخانه به زبان C

این کتاب تلاش می کند تا خیلی کثیر را پوشش دهد، اما تنها تلاش می کند و پس از آن صرفا به دلیل عدم توانایی همه چیز پوشش می یابد. هیچ کتابی را پوشش نمی دهد همه چیز راجع به C ++ وجود دارد. افراد مشتاق سعی دارند جلوی همه امر هایی را که راجع به C ++ وجود دارد و همه چیز را با موفقیت به پایان برسانند.
با عرض پوزش راجع به این کتاب من هرگز کتاب دیگری را نخواهم خرید.

کتاب C ++ عالی
من از این کتاب برای دوره ای در برنامه نویسی سی ++ استفاده کردم. من بیشتر یا کمتر یک مبتدی در برنامه نویسی بودم و این کتاب را به شدت کاربر گرا و دوستانه برای استاد مفاهیم پیدا کردم. نه تنها نمونه های بیشماری وجود دارد، بلکه بسیاری از توضیحات در آن وجود دارد. برای برنامه نویسان متوسطه، شاید این کتاب به نظر می رسد مقدماتی اما مبتدیان واقعا از آن لذت ببرید. هر فصل نیز دارای “خطاهای برنامه ریزی مشترک”، “نکات عملکرد” ​​و “نظارت بر نرم افزار مهندسی” بود که حس کردم واقعا جالب بود. من بر بر روی بخش «خطاهای برنامه نویسی مشترک» متمرکز شدم تا مطمئن شویم که من از مشکلات گریزانم. با استفاده از نمودارهای UML به طور مداوم در سراسر کتاب، آن را بسیار راحت برای درک برخی مفاهیم پیچیده. در کل من با این کتاب راضی هستم و پنج ستاره را به آن می دهم. چنانچه شما یک مبتدی هستید و بایست C ++ را به سرعت و به طور کامل یاد بگیرید، بیشتر فکر نکنید!

غیر ضروری است، حداقل می گویند
نویسندگان بایست اعتقاد داشته باشند که این تاریخ دوباره برای یک نسخه جدید به وقوع پیوسته است، در واقع هیچ پیشرفت قابل توجهی برای نشان دادن آن ندارد. به ناامیدی مداوم من، نتیجه یک بار دیگر، یک نسخه دیگر است که مسائل مشابهی را که با نسخه های قبلی مواجه شده است، با پوشش جدید براق ارائه می دهد.

:منابع بیشتر

Introduction to C++ Programming

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *