دانلود سورس برنامه دفترچه تلفن با استفاده از لیست پیوندی

دانلود سورس برنامه دفترچه تلفن با استفاده از لیست پیوندی

سورس برنامه دفترچه تلفن با استفاده از لیست پیوندی برنامه کامل دفترچه تلفنروش : با استفاده … سازی تلفنذخیره سازی آدرساضافه کردن شخصحذف کردن شخصجستجوی … خانوادگیجستجوی افراد بر اساس شماره تلفنجستجوی افراد بر …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود پروژه های C++ اینجا را کلیک کنیدآموزش های رایگان سی پلاس پلاسدانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

سورس برنامه دفترچه تلفن با استفاده از لیست پیوندی

کتاب متوسط ​​بدون بهبود از نسخه هشت – شور و شوق خود را از بین ببرد
این کتاب از همه کمبودهای نسخه هشتم رنج می برد. ابتدا برنامه ریزی برای انجام یک بررسی دقیق، اما متوجه شدم دقیقا همان چیزی را که بسیاری از خوانندگان در نسخه های قبلی خاطر نشان می کنند تکرار می کنند. علاوه بر این، نویسندگان اهمیت بیشماری برای خواندن آنان ندارند. خواننده محتاطانه خواندن بررسی های نسخه هشت را برای درک اینکه چه چیزی در C ++ چگونه به برنامه (ویرایش هشتم) می بخشد انجام دهد.
به خاطر تکمیل، من به چند مورد اشاره خواهم کرد.

شما به گرانترین کتاب در C ++ که هرگز نوشته شده است، هیچ جادویی برای نشان دادن قیمت یکصد و ده دلار + نیست. [ویرایش: با نیمه پاییز در جریان است، قیمت اکنون یکصد و سی و پنج دلار + است). ما می دانیم که کتاب هایی که در بازار به فروش می رسند، به عنوان کتاب های درسی به دانشجویانی که گفته می شود جیب های عمیق (از کمک های مالی، پس انداز والدین و یا وام) را هدف قرار داده اند، از این رو قیمت یکصد دلار + قیمت است. به سادگی می توان گفت که بسیاری از نویسندگان در این سرقت شرکت می کنند. در مقایسه، یک مرجع مانند زبان برنامه نویسی C ++ توسط استروستروپ هزینه پنجاه و چهار دلار است؛ C ++ Primer Plus توسط Prata و Stephen سی و هشت دلار کم است، در حالی که Effective C ++ توسط Scott Meyers در سی و پنج دلار است. محتوای آنان بسیار فراتر از کیفیت و وسعت Deitel است (گرچه آنان به عنوان کتاب های درسی فرمت نمی شوند). علاوه بر این، برای بزرگترین سود، سری Deitel نسخه های جدیدی را با قیمت یکصد دلار + هر سال دیگر به دست می آورند، به طوری که دانش آموزان نمی توانند نسخه های مورد استفاده را برای ارزان از دوستان فارغ التحصیل خود خریداری کنند (تمرین ها با یکدیگر فرق نمی کنند). این نمایشنامه های اخلاقی ناامیدکننده بر قیمت این کتاب خود را به دو ستاره تقسیم میکنند.

:منابع بیشتر

One-Hour-Sams-Teach-Yourself

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *