دانلود پروژه بازی جورچین – پازل شانزده به زبان cpp

دانلود پروژه بازی جورچین – پازل شانزده به زبان cpp

پروژه بازی جورچین - پازل شانزده به زبان cpp پروژه شماره 1802 این بازی شامل یک … چهار ستون است و اعداد 1 تا 15 … گرفته اند. کاربر میبایست با استفاده از کلیدهای … تغییر داده و مرتب نماید. کلید Esc برای … پروژه با استفاده از آرایه ها و تابع … به زبان Cpp همراه با فایل اجرایی ارائه …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر پروژه های سی پلاس پلاس اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

پروژه بازی جورچین - پازل شانزده به زبان cpp

ضعیف، ضعیف نوشته شده است
همکلاسی من این کتاب را “خشک” خواندن می نامد. “این بدتر از آن است! ضعیف است، جیم، ضعیف است (نوشته شده است)!” در این کتاب، یک نقطه برجسته از یک فصل (12) (که من کامروا به گرفتن چند بار اول) کامروا به خانه در یک جمله چهل کلمه! برای دنبال یک حکم به طور منظم و برای دنبال آن عبارت سی و سی و چهار کلمه است. چه کسی برای این موضوع توجه دارد؟
خنده دار است که چگونه جنبش های C ++ دارای این توان هستند به یک سیستم نگاه کنند و “انتزاعی” یک fuctioning هسته ای، نمی توانند به زبان تدریس و انتزاعی معنای اصلی آنچه که آنان در سی و نه کلمه یا کمتر یادگیری می دهند، نگاه کنند.
حتی تنش هم زمان است! – “ما اکنون بحث می کنیم . . . ” این نویسندگان چه هستند؟ “پسران از برزیل” ؟؟؟ روشن کردن و قرار دادن یک زمان در آینده در آن، شاید انقباض یا دو برای رسمی بودن کمتر.
چرا ناراحتم؟ تن زمان هدر رفته در تلاش برای یادگیری سی ++، چنانچه به صورت واضح نوشته شود، به طور خلاصه من دارای این قدرت هستم یک زندگی داشته باشم. شاید آخرین شغل خود را از دست داد / من نمیتوانم خودم را یاد بگیرم زمانی که نسخه دوم این کتاب برای من “غرق یا شنا” صادر شده و C ++ را یاد بگیرم. اکنون من در یک کلاس مجذوب آن شده است.
سلام، به چه علت که قادرید آنرا مطالعه کنید. بخش “ایجاد یک سلسله مراتب ارثی” را بخوانید
“ایجاد یک سلسله مراتب ارثی CommisionEmployee-BasePlusCommisionEmployee”؟ دومی واقعا به ماهیت بخش آینده می آید – – – نه!
کالج ها، لطفا تقاضای نوشتن بیشتر راجع به کتاب های درسی خود داشته باشید!

در اینجا چیزی است که من فکر می کنم:
من فکر می کنم کتاب شما در برنامه نویسی عالی است! من برای بار دوم به یادگیری ویژوال سی + + و جاوا برای پاسخ دادن به سوالات استفاده می کنم. مهارت های تفکر من که برای تکمیل موفقیت آمیز کلاس ها با استفاده از این متن توسعه یافتم در برنامه نویسی مفید است. اما من یک مشکل کوچک دارم همان طور که از کتاب به عنوان یک مرجع استفاده کردم، شروع به تجزیه و تحلیل می کند. آیا یک راه برای دریافت یک نسخه سخت سخت وجود دارد؟

کتاب بزرگ
من یک سال پیش این کتاب را خریداری کردم (و من یازده ساله هستم، NO JOKE!) و من فکر کردم این کتاب عالی بود! این راحت است که درک، روشن و سرگرم کننده باشد! من نمی خواستم آن را بگذارم! یک کتاب بزرگ دیگر راجع به C (معروف) K & R معروف است! (Kerningham & Ritchie!) این نیز یک کتاب عالی بود

متن زیبا
من مطمئنا پنج ستاره را به عنوان آن را سزاوار آن را. به غیر از عناصر متن، مجموعه ای بسیار غنی از راهنمایی ها و تاکتیک های مفید است که واقعا برای برنامه نویسان آینده سودمند است. من فکر می کنم سری “چگونه به برنامه” سهم بزرگی از Deitels است.

:منابع بیشتر

C++ In a Nutshell: A Desktop Quick Reference

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *