دانلود سورس و برنامه جمع 2 ماتریس

دانلود سورس و برنامه جمع 2 ماتریس

سورس و برنامه جمع 2 ماتریس سورس و برنامه جمع 2 ماتریس …

دانلود فایل

چگونه برنامه نویس کد خوب از بد را تشخیص دهد؟

تایپوگرافی عمومی. به من بگویید اگر این کد ما باشد:

به نظر بهتر از این است:

مطمئنا، کامپایلر هیچ گاه شکایت نخواهد کرد، اما اگر برنامه نویس مایل نیست چندین بار برای خواندن کدش آماده شود و مجبور به کشیدن چشمانش برای ساعت های متوالی کند، در نتیجه احتمالش هست که آنها در مورد اقدامات قابل توجه دیگر نیز نگران نباشند.

2. عمق: اگر آنها کدی را بنویسند که آنها را قادر به استفاده از بیش از 3 یا 4 زبان در یک خط می کند، اغلب آن را اشتباه انجام می دهند. این به معنی عمیق بودن نمایش اشیاء دیگر یا حلقه های چند منظوره یا هر دو است و به نظر نمی رسد خیلی خواندنی باشد. استفاده از لبه در همه به سطح 1 اتفاق می افتد. با داشتن توابع بزرگ در هر لحظه و بیش از حد مشکل ندارم تا زمانی که آنها در کنار چیزی که در این خط وجود ندارد دارای منطق بی قاعده نباشند:

این ممکن است نشان دهنده یک مشکل باشد، اما اغلب روش ساده ای برای انجام کار وجود ندارد.

گفته می شود، گفتگوها باید مانند استدلال های فضایی در سر در نظر گرفته شود.

3. خطوط طولانی. محدودیت 80 کاراکتر در هر خط به عنوان برخی از دستورالعمل ها بیش از حد نشان می دهد. اما داشتن مقدار زیادی از منطق بسته بندی شده به یک خط از کد بسیار بد است. این به شما هیچ هزینه ای برای تقسیم جبری و arithmetics بولی به سه موجودی جداگانه اول و استفاده از چیزهایی که در شاخه تقسیم است نمی دهد اما بسیاری از مردم از آن متعجب خواهند شد.

چگونه برنامه نویس کد خوب از بد را تشخیص دهد؟

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *