دانلود پروژه منچ و مارپله با #C

دانلود منچ و مارپله با #C

منچ و مارپله با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود پروژه های سی پلاس پلاس اینجا را کلید کنیدآموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

منچ و مارپله با #C

شما به نسخه شش نیاز ندارید و به سی دی نیاز ندارید

معلم من از نسخه پنجم استفاده می کند، اما من نسخه ششم را دارم، و این یک مشکل نیست. انتسابها یکسان هستند، از این بر روی نسخه پنج را بخرید زیرا ارزان تر است. من فکر می کنم چند بچه در کلاس من وجود دارد که از نسخه چهار بدون مشکل استفاده می کنند، اما مطمئن نیستم.

برنامه نویسی یک چیز سخت برای یادگیری است، از این بر روی غیر واقعی خواهد بود که فکر کنید این کتاب جادویی به شما یادگیری خواهد داد. با این حال، من فکر می کنم این یک کار مناسب و معقول با موضوع بسیار سخت است. بهترین راه برای یادگیری با تلاش برای برنامه، اما چنانچه شما گیر کرده است، شاید این کتاب کمک بیشماری نخواهد کرد.

این ایضا راجع به کلاس ها می آموزد قبل از اینکه شما راجع به توابع یاد بگیرند، که تقریبا هیچ معنایی برای من ندارد. چنانچه توابع را درک نکنی، کلاسها غیر از آنچه در تئوری درک نمی کنند، غیرممکن است. و یادگیری چیزها در مبانی به شما کمک نمی کند !! (بعدا زمانی که همه چیز به هم می پیوندد، بعدا، اما چنانچه اولین گام را درک نکنید، هرگز آنجا نخواهید یافت!)

اگر شما این کتاب را برای یادگیری (و نه برای یک کلاس) خریداری می کنید، نسخه سه را دریافت می کنید زیرا قبل از کلاس ها عمل می کند. C ++ به طور قابل توجهی تغییر نکرده است، از این بر روی نگران نباشید که آن را قدیمی بودن داشته باشید.

CD که همراه نسخه شش است Visual Studio Express Edition است که نرم افزار رایگان است که قادرید از مایکروسافت در هر صورت دانلود کنید. چنانچه شما خرید استفاده می شود، شما ضروری نیست مطمئن شوید که شما CD دریافت کنید.

من اعتقاد دارم که نسخه های قبلی در واقع دارای برخی از محتوا بر بر روی آنان بود، مانند نمونه های کد، سوالات، پاسخ ها و غیره (باز هم من به طور کامل مطمئن نیستم، زیرا من آنان را ندارم. )

نسخه شش دارای یک کد در داخل پوشش است، شما آن را خراشیده کرده اید و اجازه می دهد تا یک حساب کاربری برای “Classroom Cyber” ایجاد کنید. کلاس کابری کل کتاب آنلاین را همراه با نمونه های صوتی از افرادی که چیزها را توضیح می دهند، می دهد. (من هرگز به آنان گوش نمی دهم، از این بر روی نمی دانم که آیا این خوب است یا خیر. ) چنانچه شما کتاب نداشته اید یا کد شما پیش تر استفاده شده است، اشتراک فقط در کلاس درس سایبری به تنهایی شصت دلار هزینه می کند.

نویسندگان زباله و کامل
این بدترین کتاب سی ++ است که تا به حال خوانده ام. Dietels نویسندگان وحشتناک هستند. آنان از توضیحات کلاسیک برای کد بسیار ناخوشایند خود استفاده می کنند. تمرینات این کتاب ناقص و غیرمستقیم به فصل است. از این کتاب دور باشید. C ++ برای Dummies راهی بهتر است پس این زباله که حتی مناسب برای پاک کردن نیست.

:منابع بیشتر

Introduction to C++ Programming

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *