دانلود پروژه ی تحلیل ترافیک با c++

دانلود پروژه ی تحلیل ترافیک با c++

 پروژه ی تحلیل ترافیک با c++ پروژه ی تحلیل ترافیک با c++ :صورت سوال … تحلیل ترافیک با c++ برای درس پیشرفته و … برنامه در visual studio 2012 نوشته شده.در این … ماشین سبک،۱۱ ماشین نیمه سنگین و ۷ ماشین … هر نوع از ماشین ها دارای سرعت،شتاب،اندازه ی … ی میانگین زمانی میباشد که همه ی ماشین … با توجه به درخواست کاربر مبنی بر تعداد … ماشین فراهم و امکان تصادف صفر است. برای …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

 پروژه ی تحلیل ترافیک با c++

یک کتاب ضعیف سازمان یافته با متن بی فایده برای پر کردن فضا

این کتاب قطعا یک کتاب مبتدی نیست و این قطعا یک کتاب برای یک برنامه نویس حرفه ای نیست. سپس، کجا ایستاده است؟ نگران نباشید: هیچ جا!

یک کتاب خوب به نحو خوشایندی سازمان یافته است. این کتاب حتی ادعا می کند که به راحتی با بسیاری از کمک های اضافی جدا از متن متناسب است – آنان در واقع یک بار و مانع هستند. من نمی توانم با بسیاری از چیزهای احمقانه که در راه (از مشاهدات مهندسی نرم افزار، به مطالعات موردی، به نکات، راهنمایی برای راهنمایی خطا به راهنمایی x به Y نکات – لطفا!) را درک کنید.

من ترجیح می دهم کتابی بخرم که فرایند خواندن و یادگیری را بسیار راحت تر به جای رباتیک کردن آن راحت کند. این کتاب یک هزار و سیصد صفحه طولانی است اما من فکر می کنم که میزان اطلاعاتی که در این کتاب پوشش داده شده است قادر است به آسانی در یک کتاب نیمه ای طولانی یعنی حدود ششصد و پنجاه صفحه حداکثر را پوشش دهد. مثال خوب، کتاب هربرت شیلد (576 صفحه، راهنمای C ++ A مبتدی) است. شاید این مسئله ای نیست که بانی دردسر شود، اما محتوای آن صفحاتی که بانی می شود همه وقت خود را بارور کنید.

من صادقانه حس می کنم که بسیاری از چیزهای بی فایده به این متن وارد شده اند فقط برای اینکه آن را چاق و “حرفه ای” به نظر برساند چنانچه می دانید چه احساسی دارید، اما این واقعا از انتظارات خلاص می شود. این کتاب به نظر می رسد که چنانچه ده نفر در حال تلاش برای تدریس برنامه های خود در یک زمان باشند! که قطعا خوب نیست!

این اولین کتاب دیلیت من است، اما من واقعا تردید خواهم کرد که آخرین اثر من خواهد بود. سری “چگونه به” به نظر می رسد مانند آن شامل بیشتر، چنانچه نه همه زبان های محبوب دیگر نیز هست. او ایضا کتاب های بیشماری برای برنامه نویسی پیشرفته دارد که امیدوارم بعدا به آن برسیم.

:منابع بیشتر

Introduction to C++

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *