دانلود اموزش برنامه نویسی ++C

دانلود اموزش برنامه نویسی ++C

اموزش برنامه نویسی ++C اموزش برنامه نویسی ++C به زبان ساده …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

اموزش برنامه نویسی ++C

پر از اطلاعات بزرگ است
این کتاب برای یک کلاس برنامه نویسی C مورد نیاز بود. این چلچراغ پر از اطلاعات عالی است. من از این کتاب و مربی خیلی درس گرفتم.
به جای اینکه پنج کتاب را سازماندهی کند، چهار ستاره به جای پنج است. سازمان بهتر می توانست پیگیری شود. بسیاری از “برنامه های کاربردی خوب برنامه نویسی خوب” و “جعبه برنامه نویسی مشترک” برای جمع کردن صفحات وجود دارد. شاید برخی از ارجاعات سبک شیکاگو و بخش در انتهای فصل کمک به پاک کردن متن معمولی شود. — ایضا برخی از موضوعات مورد استفاده برای نمونه های کدینگ و بعضی از نمونه های کدگذاری خود بایست ساده باشند. به عبارت دیگر نمونه های کد معمولا در زمان های مختلف دشوار است.
در کل کتاب نگهبان است. (این و به این دلیل است که توسط یک نسخه جدید به دست آورده شده است و دیگر برای تقریبا چیزی که من برای آن پرداخت کرده ام دیگر قابل فروش نیست. (این سومین نسخه است))
این کتاب حتی به عنوان یک نسخه قدیمی تر نیز قابل استفاده است.

متن فوق العاده و معتبر!
فقط اخیرا نشریات دیلت را کشف کردم اما تحت تاثیر قرار گرفتم. به عنوان یک مدرک کارشناسی ارشد IT، من مدتها برای دنبال یک کتاب بودم که واقعا برای مبتدیان نوشته شده است. این متن بر بر روی لیستی است که در بالای ده فهرست قرار دارد. نه تنها رنگ آن را ارائه می دهد و به راحتی قابل خواندن است، بلکه برای افرادی که تنها اصول اولیه تجربه برنامه نویسی را دارند و می خواهند به جلو حرکت کنند. این یک متن متمایز است که در واقع برنامه نویسی را از دیدگاه تدریس ارائه می دهد، زیرا آن را به تکالیف و فراهم آوردن ثروت از سوالات بررسی فصل است.

:منابع بیشتر

Introduction to C++ Programming

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *