دانلود پروژه کاربرد عملگرهای مرکب به زبان برنامه نویسی++ C

دانلود پروژه کاربرد عملگرهای مرکب به زبان برنامه نویسی++ C

پروژه کاربرد عملگرهای مرکب به زبان برنامه نویسی++ C این پروژه 18 خطی کاربرد عملگرهای مرکب …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای سی پلاس پلاسآموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

پروژه کاربرد عملگرهای مرکب به زبان برنامه نویسی++ C

کتاب عالی!
این کتاب به اندازه کافی خوب است تا به عنوان یک کتاب درسی برای کالج C ++ کلاس من استفاده شود. من به زودی آن را انتخاب کردم تا شروع به پریدن کند، و پیدا کردن آن بسیار راحت است برای دنبال . به شدت به کسانی که برای دنبال یادگیری سی ++ هستند توصیه می شود و کمی به تجربه های برنامه نویسی قبلی نیاز دارند. (توجه داشته باشید: من نقطه ضروری C + + را به عنوان زبان اول توصیه نمی کنم)

بهترین برنامه نویسی C # مبتدی
این بهترین برنامه نویسی مبتنی بر C # در دسترس است که من پیدا کرده ام و من حدود بیست درس Udemy و چند کتاب است. دلیل این موضوع است که چنین منبع خوبی است، زیرا نه تنها دانش مورد نیاز را فراهم می کند، بلکه ایضا تمرین ها و پروژه های فراوان را برای یادگیری از آن نیز فراهم می کند.

من توصیه می کنم Visual Studio Community دو هزار و پانزده (که رایگان است) دریافت کنید و این کتاب برای شروع برنامه نویسی C # شما است.

نکته: چنانچه از این کتاب برای عناصر مورد نیاز کالج استفاده نمی کنید، تقریبا نیمی از قیمت آن قادرید تقریبا همان کتاب را بخرید، اما “نسخه جهانی” را دریافت کنید. نسخه جهانی دارای تمرینات اندکی متفاوت است، اما محتوای اصلی یکسان است.

چیزی که من سفارش دادم – ISBN اشتباه است
این کتاب از هند با “نسخه اقتصادی شرق” چاپ شده در پوشش منتشر شده است. این همان ISBN نیست که من سفارش دادم. صفحات از طریق نازک مشاهده می شوند، و کل انتشار به نظر می رسد مانند آن بر بر روی دستگاه کپی ساخته شده است. این کاملا قابل خواندن نیست. مطمئن نیستید که چه چیزی در حال انجام است، به مشتریان اجازه می دهد که یک ISBN کاملا متفاوت از آنچه آنان سفارش دادند دریافت کنند.

:منابع بیشتر

C++

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *