دانلود پروژه شطرنج با #C

دانلود شطرنج با #C

شطرنج با #C

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای مشاهده سایر پروژه های C++ اینجا را کلید کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

شطرنج با #C

قبل از خرید نسخه Kindle این کتاب بخوانید
من متاسفم که بایست این کتاب را بازبینی نادرست، اما فروشگاه های کتاب راه دیگری را برای ارزیابی نسخه Kindle ارائه نمی دهد. من حس می کنم که بایست به دیگران درباره محدودیت های غیرمعمول نسخه Kindle هشدار داد تا بتوانند یک نظر متفکرانه ایجاد کنند.

پس از خرید کتاب، متوجه خواهید شد که این امر به «وب سایت همراه» اشاره دارد که شامل خرید کتاب است. با وجود این اظهارات، دسترسی به این وب سایت با نسخه Kindle همراه نیست. برای دسترسی به وب سایت، بایست هزینه اضافی (30 دلار از این نوشتار) پرداخت کنید. به طرز وحشیانه ای، نسخه کاغذی این کتاب در واقع ارزان تر از نسخه Kindle بود.

ناشر شما را محدود به دسترسی به کتاب در تنها دو دستگاه محدود می کند. این ممکن است خیلی بد نباشد، اما چنانچه امیدوار بود بتوانید بدون نیاز به محدود بودن، بخواهید خواندن کنید، ناامید خواهید شد. اکثر کتابهای Kindle اجازه دسترسی به حدود شش دستگاه را می دهند، که بیشتر با زمان های مدرن، که معمولا افرادی مانند اپل، کامپیوتر خانگی، رایانه در محل کار و شاید حتی یک لپ تاپ دارند. با استفاده از این کتاب، شما به دو دستگاه محدود می شوید.

فرمت کتاب متفاوت از سایر کتابهای روشن است. این یک اسکن تصویر از هر صفحه است. این بانی می شود که کتاب بارگیری کند و شما را از خواندن آن در دستگاه های Kindle سنتی جلوگیری کند. من دارای این قدرت هستم درک کنم که به چه علت این قالب ممکن است برای یک کتابچه راهنمای ترجیحی باشد، اما این چیزی است که بایست در ذهن داشته باشید.

من این کتاب را خوانده ام
من فرصتی برای دستیابی به این کتاب نداشتم، اما آخرین نسخه که متعلق به من بود شگفت انگیز بود، همه چیز را خیلی خوب توصیف می کند و چنانچه شما چیزی را درک نکنید مطمئنا آنچه را که می خواهید پیدا کنید. چنین توصیف خوبی در این کتاب ها (چگونه به برنامه) وجود دارد. آن را در یک کتاب به شما یادگیری می دهد از ابتدا تا سطح پیشرفته در یک کتاب.

تاکنون بهترین کتاب برنامه نویسی مورد استفاده قرار گرفته است
خوب من تلاش بیشماری برای برنامه ریزی برای چندین سال کرده ام و بسیاری از کتاب های بسیاری را خریداری کرده ام. خوشبختانه این کتاب ها به گونه ای نوشته شده که من حس می کنم با سطح اولی سازگار است. این کتاب آن را تغییر می دهد. همه چیز به گونه ای سازماندهی شده است که همه اطلاعات به نحو خوشایندی جریان می یابد، از این بر روی شما از یک موضوع به چیزی به طور کامل بر بر روی دیگران طیف نیست. این واقعیت که کلمات کلیدی و کد رنگی هستند، برای اسکن سریع متن مفید است. سوالات و وظایف در انتهای فصل آواوری واقعا اطلاعات خانه را در اختیار شما می گذارد تا اطمینان حاصل کنید که واقعا اطلاعات را درک می کنید. تنها نکته ای است که به نظر من این موضوع است که یک واژه نامه وجود ندارد، به جز اینکه این کتاب فوق العاده است.

:منابع بیشتر

Programming in C++

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *