دانلود بازی فکربکر به زبان Cpp

دانلود بازی فکربکر به زبان Cpp

بازی فکربکر به زبان Cpp این بازی به این شکل انجام میشود … قرمز (R) , نارنجی (O) , زرد (Y) … (P) , سفید (W) و سبز مایل به … باید این رنگ ها را به ترتیب حدث … آن درست باشد ولی در جای صحیح قرار … مهره که رنگ و محل آن درست باشد … 5 رنگ دیگر را حدث می زند و … امتیاز بگیرد , یعنی هر 5 رنگ را … این بازی به زبان ++C همراه با فایل … بورلند سی پلاس پلاس رمز فایل زیپ شده …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود سورس کدهای سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان C++ اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

بازی فکربکر به زبان Cpp

کیفیت کاغذ خوب نیست این کتاب سنگین تر از دیگران نیست . . .
اول، کیفیت کاغذ خوب نیست. این کتاب به عنوان یکی دیگر از کتابهای C ++ دیلت، سنگین نیست. این مقاله به عنوان نسخه چاپی قدیمی و ضخیم نیست. من معتقد هستم که این کتاب با کاغذ بازیافتی کم کیفیت چاپ شده است. من برای محصولات با کیفیت پایین بیشتر پرداخت کردم.
دوم، تنها ویژگی های اساسی زبان C ++ یازده پوشش داده می شود. این تمام ویژگی های جدید C ++ یازده مانند چندینپرداخت و همگام سازی را پوشش نمی دهد.
سوم، این خیلی گران است (150 دلاری به اضافه مالیات و حمل و نقل)

من به شدت این کتاب درسی را برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری راجع به . . .
به عنوان یک مبتدی به برنامه نویسی، این کتاب را بسیار مفید پیدا کردم. نه تنها موضوع ها به وضوح بیان شد، بلکه نمونه ای از کد نیز وجود دارد. هر نمونه به طور کامل پس از کد توضیح داده شد. من به شدت این کتاب درسی را برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری زبان C است، یا هر کسی که برای دنبال درک بهتر زبان C است توصیه می کند. این کتاب درسی به طور کلی مقدماتی عالی برای برنامه نویسی است و به وضوح به شما کمک می کند قالب بندی را برای راه اندازی کد خود تنظیم کنید. راهنمایی ها و شیوه های بهترین در سراسر کتاب درسی وجود دارد، از این بر روی شما واقعا قادرید سبک برنامه نویسی خود را کامل و بهبود بخشید. کلمات برنامه نویسی جدید برای مبتدیان به صورت شفاف و به روشنی تعریف شده اند. مشكلات عملی وجود دارد كه شما میتوانید آن را كد كنید، اما راه حلها در كتاب نیست. چنانچه من تا به حال به بررسی سریع زبان C نیاز داشتم این قطعا کتابی است که من استفاده می کنم. این کتاب گاه به زبان C # اشاره می کند، که قادر است کمی در زمان کمی گیج کننده باشد، اما به طور کلی این یک کتاب راهنمای برنامه نویسی عالی برای مبتدیان است. من آن را برای دو کلاس استفاده کردم و حس کردم برای هر دو مفید بود. علاوه بر این، من نیز حس قیمت کتاب را معقول بود.

سی. دیلت
Deitel نمونه های فراوان و دستورالعمل آنلاین را برای دریافت من از طریق دوره های خود و با توجه به مربی من کتاب دیلت بایست برای برنامه نویسان سی

محصول و خدمات خوب بودند.
من برای اولین بار دستور دادم و کتاب با CD شکسته شد. من تماس گرفتم و برگشتم سپس من دوم را سفارش دادم او زود آمد و کتاب در شکل خوب بود.

بهترین کتاب یادگیری برنامه نویسی را یاد گرفتم
من بر بر روی کتاب های برنامه نویسی دیگر نگاه کرده ام و این کتاب همه آنان را تکمیل می کند. کد منظم سازماندهی شده است و از روش خط به خط برای درک کد استفاده می کند. بسیاری از عناصر پاداش با این کتاب است. اطمینان حاصل کنید که آنان را دانلود کرده و همراه با آنان دنبال کنید. با توجه به درک شما از عناصر از شما در مقابل کامپیوتر برنامه نویسی و بررسی عناصر داده شده در عناصر پاداش در وب سایت ها به جای فقط به یک کتاب نگاه کنید.

:منابع بیشتر

Introduction to C++ Programming

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *