دانلود محاسبه ترانهاده ماتریس دلخواه

دانلود محاسبه ترانهاده ماتریس دلخواه

محاسبه ترانهاده ماتریس دلخواه مرتبه ماتریس: 3 3تعرف ماتریس: 3 7 … 3 2 6 7 7 3 9 5 …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس

معرفی کتاب C++

محاسبه ترانهاده ماتریس دلخواه

وضعیت هنر در کتاب های درسی کامپیوتر (مبتدی تا متوسط)

در حالی که این متن ابتدایی را برای مبتدیان در روش C ++ برای انجام کارها هدف قرار می دهد، طرح و محتوای کتاب (و CD-ROM و Cyber ​​Classroom) عالی هستند. من معتقدم که این کتاب استاندارد را در متون آموزشی تنظیم می کند. سری “For Dummies” یا سری “Idiot’s Guide To” کیفیت و سودمندی را که کتاب Deitel دارد ندارد. او طنز و سایر حواس پرتی ها را به حداقل می رساند و در هر موضوعی با وضوح و وضوح متمرکز می شود، بدون اینکه خواننده را با جوک های احمقانه ای که پنج ساله قادر است در آن خندند، تمرکز کند. نمونه های کد نیز به زیبایی لایه بندی شده، با کد زیبا برجسته شده است. حتی نوع کاغذ مورد استفاده از کیفیت بالا است اما به صراحت، نوع کاغذ در کتاب های درسی دانشگاه رایج است. این کتاب اکنون متن توصیه شده برای دانش آموزان دانش کامپیوتر در سال دوم در دانشگاه من است.

همراهی آنلاین با این کتاب بسیار خوب است و من فکر می کنم نشان می دهد که اکنون کتاب های درسی آموزشی با تأکید بر مطالب آنلاین وجود دارد. بسیاری از محتوای کتاب را می توان آنلاین یافت. این کتاب شما را برای دسترسی به محتوای آنلاین به شما می دهد. آنان حتی نمونه های صوتی را نیز همراه نمونه های کد می گیرند (مانند صدای معلم . . . . نه موسیقی و نه چیزی). طراحی وب نیز در سطح بالا قرار دارد.

این دوره هیچ گزینه ای ارائه نداد به عنوان مثال کامپایلر gcc بود (ممکن است نسخه را نادیده بگیرد، شاید سه یا بیشتر)، ویرایشگر Emacs بود (محیط فوق العاده، داشتن تمام ابزارهای ضروری و ویژگی های اشکال زدایی). با این حال، یک تجربه بزرگ در این بود که آموخته شد که چگونه می توان برنامه نویسی را واقعا واقعا می توان از طریق واقع نشستن، صدها خط از کد (هزاران در یک تخصیص) چک کردن صحیح، و سپس مغز با پیچیدن مغز، خشم ، occassionaly عادت tid بیت از خطای کدگذاری. Emacs یک لذت است زیرا خطاهای زمان اجرا و خطوط مربوطه خود را در برنامه نشان می دهد. با این حال، اغلب قادرید انتظار داشته باشید که کد تقریبا یک خط بجایی روبرو شوید یا کدگذاری کنید، بفرمایید 268؛ در ضمن، اگرچه این خط کامپایلر برای خطا ثبت شده یا پرچم گذاری شده است، اشکال واقعی ممکن است تمام راه در خط دویست و پنجاه یا یکصد باشد، یا شاید حتی اعلامیه ثابت با استفاده از سوء استفاده یا بی مصرف. پس از رعایت دستورالعمل های اولیه راجع به برنامه نویسی – به هر زبان – می توان گفت که شما بایست نسبت به توانایی های خود اطمینان داشته باشید و برنامه نویسی را به عنوان یک نیاز خلاق اما محتاطانه – هنوز بسیار خسته کننده – فرایند و تلاش کنید.

:منابع بیشتر

Programming in C++

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *