دانلود سورس و برنامه ضرب 2 ماتریس

دانلود سورس و برنامه ضرب 2 ماتریس

سورس و برنامه ضرب 2 ماتریس سورس و برنامه ضرب 2 ماتریس …

دانلود فایل

چگونه غیر برنامه نویس کد بد را تشخیص دهد؟

بیشتر – خوانایی آن.

اگر بتوانم به راحتی خواندن کد را انجام دهم و همزمان درک آنچه انجام می دهم را داشته باشم – پس کار بزرگی است. نام متغیر خوب – بیش از حد طولانی – نه “تزئین شده” با نوع abbeviations (مانند چسبیده “F” در مقابل یا پشت هر “float” – و یا چسبیده برجسته یا انتزاعی تاکید به ارجاع محلی …) – فقط به خوبی انتخاب شده است. این باید به سادگی انجام شود نه فقط به دنبال برخی از مجموعه قوانین دلخواه باشیم. بلکه برای اضافه کردن “پاراگراف ها” که یک بیت از اندازه کد مغزی ما است.

می خواهم حداقل از ترفندهای زبان هوشمندانه … استفاده کنم و این به ویژه برای برنامه نویسان C ++ اعمال می شود. از آخرین ویژگی های زبان استفاده نکنید فقط به این دلیل که آنها تازه و شفاف هستند. اکثر آنها خوانایی کد را می گیرند.

بگذارید کامپایلر بهینه سازی میکرو را … انجام دهد. بیست سال پیش زمانی که حلقه ها به عقب بازگشت داشتند کارایی بیشتری داشتند و یا با استفاده از ++ x به جای زمان x ذخیره شده جلو می رفتن … یا «if (0 <= x)» به جای «if (x <0) " لطفا - برنامه نویسی کنید نه “کپی پیست” … نه، نه، نه!

توابعی که بیش از یک صفحه نمایش هستند نیز نامناسب هستند.

کلاس هایی که معنی دارند – تفاوت بین “نوعی” و “بخشی از” را درک کنید.

نه بیش از حد نظر (“x ++؛ / * increment x * /”) و نه زیر نظر. فرض کنید که زبان را خوب درک می کنم – اما جزئیات الگوریتمی را توضیح می دهم که کد آن به وضوح مشخص نیست.

برای هر کلاس – یک فایل هدر و یک پرونده پیاده سازی.

چگونه غیر برنامه نویس کد بد را تشخیص دهد؟

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *