دانلود پروژه ساخت صفحه شطرنجی n در n

دانلود ساخت صفحه شطرنجی n در n

ساخت صفحه شطرنجی n در n این برنامه یک صفحه شطرنجی با تعداد …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای C++برای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

ساخت صفحه شطرنجی n در n

کتاب عالی
من نسخه دوم این کتاب را دارم، از این بر روی قصد دارم فرضیه چهارم را فقط بهتر کنم. Deitel و Deitel نویسندگان فوق العاده هستند، من توصیه می کنم این کتاب را برای هر کسی که مایل به یادگیری C + + است.

کتابفروشی منتقد
این کتاب برای اولین بار نیاز به چسب های بهتر اتصال دارد، زیرا بعد از چند هفته استفاده سنگین از آن جدا می شود. هنگامی که در کتاب های درسی دیگر دانشجویان مورد بررسی قرار گرفتم، کتاب هایشان از سرنوشت مشابهی برخوردار بودند.
بعضی از نمونه های کتاب دشوار است که برای دنبال آن باشند و توضیح معمولا چندین صفحه بعد دنبال می شود.
برخی از مشکلات مربوط به کارت های کارت و مشکلات نوعی تاس شانس است که برخی از دانش آموزان با آن آشنا نیستند و توضیحات راجع به مشکلات دانشجویان، همه ی ظرافت های “ins” و “outs” را می دانند. ایضا بعضی از مشکلات برای انجام دادن خیلی طول می کشد.
کاغذ براق نیز ضروری نیست. با توجه به شرایط نورانی معمولی، نور آن بسیار کثیر است، از این بر روی استفاده از کتاب کاهش می یابد.
در بخش HVCC کالج CIS یکی از استادان واقعا از یک کتاب درسی دیگر استفاده می کند، زیرا او نیز به شدت حس می کند که این کتاب Deitel برای یادگیری C راحت نیست.

کتاب به عنوان قابل قبول ذکر شد، اما راجع به باز نشده، کاملا جدید با CD بود.
کتاب C ++ چگونه به برنامه، چهارم. به عنوان قابل قبول ذکر شده بود اما کتاب دریافت بسیار برتر بود. این یک CD جدید بود که راجع به هرگز باز نشده بود. محصول دریافت شده بسیار برتر از چیزی بود که وعده داده شده بود. علاوه بر این، کتاب خود کتاب اول کلاس برای یادگیری زبان کامپیوتری C ++ است. نویسندگان H. M. Deitel و P. J. Deitel بالا از خط و سزاوار ترجیح هر گونه توجه به یک کتاب در برنامه نویسی کامپیوتر است. این نتیجه بیش از رضایت بخش بود.

در این زمان یک کتاب خوب برای دانش آموزان دبیرستانی نیست . . .
همه جانبه. چیزی را ترک نمی کند در این زمان یک انقلاب فناوری یک کتاب خوب برای دانش آموزان دبیرستانی نیست. امروز دانش آموزان وقت بیشماری را صرف خواندن نمی کنند – این خوب نیست، اما این واقعیت است. تجدیدنظر جدید بایست کوتاهتر و با ویدیوهای تعاملی ترکیب شود. این راه یادگیری برنامه نویسی در گذشته بود. برای من یک تایمر قدیمی مناسب است، اما برای دانش آموزان جدید، بایست با ویدیو محدود شود.

کتاب عالی برای یادگیری سی ++
این کتاب “چگونه به برنامه C ++” یک کتاب عالی برای یادگیری C ++ است. این در انگلیسی ساده نوشته شده است و برای افرادی که زبان مادری آنان انگلسیش نیست، راحت است.
نمونه های بسیاری متن را به راحتی قابل فهم می سازد. چنانچه برای دنبال یک معلم برای این زبان برنامه نویسی دشوار هستید، بیشتر نگاهی نکنید و این کتاب را بخرید.

یان ون د پیت

یک خرید خوب
این کتاب با یک مقدار عادلانه از آسیب، اما از یک کتاب استفاده شده انتظار می رود. این محصول به سرعت عرضه شد و به قیمت مناسب بود.

:منابع بیشتر

OOPS with C++

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *