آشفتگی ناشی از بازگشت به احساسات قدیمی

همواره در گوشه ای از گذشته فردی یک شخص، تجربه ای هست که شرایط کیفی مورد نیاز شما را داراست. اگر آن تجربه را با عملکردتان ترکیب کنید – علی الخصوص اگر در مورد بچه ها آن را به صورت یک بازی در آورید – هیچ مشکلی ایجاد نمی شود. فکر می کنی اگر ووکی، تو و پدرت را در حین انجام کاری مشاهده می کرد چه چیزی را می دید؟”. این هم روش دیگری است برای ایجاد حالت تفکیک.

بچه ها بسیار سریعند. انسان در زمان بلوغ بسیار کندتر از زمان کودکی است. شما در وضعیت های خودآگاه، دارای تحرک کمتری هستید. نخستین وسیله ای که ما رد اختیار کسانی که با بچه ها سر و کار دارند می گذاریم این است که طوری از تکیه گاه ذهنی استفاده کنند که عملکردشان تثبیت شود و بچه آن قدر آرام شود تا بتوانند از عهده اش برآیند، زیرا بچه ها بسیار پر جنب و جوش هستند.

زن: چرا دو مرحله برای ایجاد حالت تفکیک؟

آشفتگی ناشی از بازگشت به احساسات قدیمی

آشفتگی ناشی از بازگشت به احساسات قدیمی

نیاز چندانی به دومی نیست. این کار فقط برای محکم کاری است. او با این کار در برابر آشفتگی ناشی از بازگشت به احساسات قدیمی بیمه می شود. اگر حالت تفکیک را فقط در یک مرحله در او ایجاد می کردیم، در صورت بروز آشفتگی، آن آشفتگی مستقیما به بازگشت او به آن تجربه قدیمی مربوط می شد و بیرون آوردن او از آن حالت بسیار مشکل بود. با انجام این کار در دو مرحله، اگر او دچار آشفتگی شود فقط در مرحله اول دچار آشفتگی خواهد شد و بیرون آوردن او از آن حالت راحت تر است. از طریق تغییرات او در حالت و رنگ پوست و تنفس و غیره می توان گفت که آیا او معلق در بالاست و یا همین جا در پایین. اگر ببینم که او از مرحله دوم به اول دچار آشفتگی شده است، فشاری به بازوی او وارد می آورم، یا این که می گویم “حالا بگذار او احساسات قدیمی را همان بالا احساس کند و تو از همین پایین نگاه کن!”. اینها روشهایی هستند که تجربه نکردن مجدد احساسات ناخوشایند را بیمه می کنند.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *