هفت قانون تسلط بر ذهن

هفت قانون تسلط بر ذهن

در هیچ زمانی به اندازه امروز اطلاعات عملی برای دستی

هفت قانون تسلط بر ذهن

هفت قانون تسلط بر ذهن

ابی به موفقیت وجود نداشته است. با این حال، وقتی دوران کاری به سر می رسد، تنها 5 درصد مردم به استقلال مالی می رسند. 80 درصد کسانی که امروزه کار می کنند، ترجیح می دهند که کار دیگری می کردند. 84 درصد مردم معتقدند که کمتر از حد توان خود کار می کنند. تنها 5 درصد مردم معتقدند که در حد کامل توان و ظرفیت خود فعال هستند.

در مقایسه با هر زمان دیگری، شمار بیماران، سنگین وزنها و به دورمانده از آمادگیهای جسمانی بیشتر است. در آمریکا بیش از هر کشور دیگری محصول ناخالص ملی بیشتری صرف مراقبتهای پزشکی و بهداشتی می شود و این رقم در حال افزایش است. امروزه، می دانیم که بخش قابل ملاحظه ای از امراض و بیماری ها ناشی از ذهنیت منفی است. مردم به راستی تحت تاثیر ذهنیت منفی خود را بیمار می کنند و روابطشان را با یکدیگر مخدوش م سازند.

 

جست و جو

وقتی بزرگ می شدم، هرگز به ذهنم خطور نکرد که اگر می خواهید در کاری موفق شوید، باید درباره اش بررسی و مطالعه کامل بکنید. من تصور می کردم که اتفاقات به خودی خود صورت خارجی پیدا می کنند. سلامتی خود به خود ایجاد می شود، خوشبختی خود به خود از راه می رسد، آرامش خاطر، موفقیت و دستارودهای بزرگ خود به خود اتفاق می افتند.

زندگی با این ذهنیت، که اکثریت مردم آن پیروی می کنند، شخص را در معرض قانون تصادف قرار می دهد. این قانون برای بسیاری از مردم یک اصل حاکم است. در ساده ترین شکل خود، این قانون می گوید که برنامه ریزی نکردن، یعنی برنامه ریزی کردن برای رسیدن به شکست.

اگر می خواهید یک پزشک باشید، باید درس پزشکی بخوانید و یافته هایتان را به معرض نمایش بگذارید. اگر می خواهید آشپز خوبی باشید، کتاب آشپزی می خرید تا درباره طرز غذا پختن مطالعه کنید. اگر می خواهید زندگی شادمان داشته باشید، اگر می خواهید به موفقیت و خودشکوفایی برسید، باید درباره خوشبخت ترین و موفق ترین اشخاص مطالعه کنید و بعد کاری را که آنها انجام می دهند، شما هم انجام بدهید تا به نتایج مشابه آنها برسید.

 

 

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *