ذهن چند بعدی شما – بخش دوم

ذهن چند بعدی شما - بخش دوم

ذهن چند بعدی شما – بخش دوم

علاوه بر همه این عوامل، تجربیات گذشته شما، تاریخچه اطلاعاتی که از قبل دارید، خوب یا بد، روی نگرشها و ادراکات شما درباره آنچه در پیرامون خود می بینید تاثیر می گذارند.

اگر کمی پیچیده به نظر می رسد، بدانید که بله کمی پیچیده است. ذهن و زندگی شما شبیه به اتاقی هستند که در آن موسیقی دانهای متعددی حضور دارند و هرکدام با ادوات موسیقی متفاوت ساز متفاوتی را می نوازند. همه آنها می خواهند توجه شما را به خود جلب کنند. در این شرایط درهم و برهم آیا عجیب است اگر بعضیها فکر کنند که کنترل زندگی خود را در دست ندارند؟ آیا عجیب است اگر اغلب اشخاص کاری برخلاف میل خود انجام دهند؟ آیا عجیب است جایی که نباید باشند باشند، با کسانی که نباید باشند باشند؟ آیا عجیب است احساس کنند نمی توانند چیزی را تغییر بدهند؟ این موقعیت، چالش و فرصت مناسب بزرگ شما در زندگی است.

 

کار و وظیفه اصلش شما برای اینکه زندگی و آینده خود را کنترل کنید این است که رهبر ارکستر نوازندگان خودتان بشوید. باید جنبه های درونی و بیرونی زندگی تان را کنترل کنید و کاری کنید که جملگی به طور هماهنگ بنوازند. وظیفه شما این است که با زندگی خود موسیقی عالی بنوازید، از زندگی خود اجرای بهتری به وجود آورید.

 

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *