مقدمه ای مناسب برای یادگیری پیانو

مقدمه ای مناسب برای یادگیری پیانو

این کتاب دارای یک مقدار خوب از موسیقی کلاسیک مرتب شده است که از آن به خوبی می توان یاد گرفت. برخی از تئوری های اصلی موسیقی را نیز معرفی می کند. مفاهیم به وضوح شرح داده شده است و فیلم ها مفید هستند. انواع متنوعی از آهنگ ها وجود دارد و این کتاب مفاهیم موسیقایی را دربر می گیرد.
همه آهنگ ها در C شروع می شوند و در حالی که کتاب ایده های تیز و مهم را معرفی می کند به کلید موسیقی نمی رسد که بخش مهمی از یادگیری ساز پیانو است. کیفیت صدا در فیلم ها منصفانه است، اما کیفیت حرفه ای نیست.

برای دانلود کتاب های پیانو و ارگ به همراه آموزش های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

شروع خوب برای آغازگرها

این یک کتاب عالی برای پیانیست شروع کننده مشتاق است. اما ایضا مهارت های تمرین خوب را نیز می آموزد. لینک ها در سراسر مطالب فرصت مناسبی را فراهم می کند تا نمایش خوبی از موضوع داشته باشید. برای این، من به شدت نسخه الکترونیکی را برای برخورداری از لینک های سریع آن به منابع اصلی توصیه می کنم.
این کتاب بر بر روی پیشرفت نوازندگان از طریق توجه بر کلاسیک تمرکز دارد. اما برای خواننده / نوازنده برای ژانرهای جدیدتر نیز به کار میرود.

تلاش برای به یاد آوردن اصول اولیه

این کتاب کار فوق العاده ای در تدریس اصول اولیه می کند. به عنوان کسی که در ساز پیانو زمانی موفق بود، تقریبا دوازده سال پیش این کتاب بازنگری عالی برای تلاش برای بازگشت به نوازندگیم بود!

برای دانلود کتاب های پیانو و ارگ به همراه آموزش های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

درسها راحت است

واقعا لذت بردم از این کتاب تاکنون! من برای ساز پیانو در گروه موسیقی دبیرستانم نوازندگی میکردم. اما چند سالی با آن کار نکرده بودم. درسها راحت است و می توانید از طریق آن کار کنید و به شما درک خوبی از تئوری موسیقی می دهند. از گام های اولیه، کلیدهای موسیقی و آرپژ ها به قطعات معروف کلاسیک ساز پیانو می رسید. این کتاب با  محتوای عالی بسته بندی شده است! فیلم های تعاملی نیز در کمک به شما از طریق بخش هایی که به طور کامل درک نمی کنید کار می کنند.

من فیلم ها و تصاویر مفیدش را دوست داشتم

من اخیرا این کتاب را خریداری کرده ام و اکنون حدود یک هفته است که با آن کار می کنم. من در زندگی ام قبلا هرگز یک ساز را ندیده بودم. اما تصور می کردم زمان آن است که چیز جدیدی را امتحان کنم. واقعا از ابتدا واقعا مفید بود. من فیلم ها و تصاویر مفیدش را دوست داشتم. خیلی خوشحالم که کامیاب شدم و این را در یک تبلیغات پیدا کردم!

این کتاب به سادگی یک چیز شگفت انگیز است!

این کتاب به سادگی یک چیز شگفت انگیز است !!! من یک شخص بصری شدید هستم و این کتاب فقط  می توانست آن را انجام دهد! درس های گام به گام، فیلم های اضافی و عکس ها توضیح می دهد که انگشتان شما لازم است چه بکنید و چه کلید هایی باید بنوازند. در حال حاضر قادر به نوازندگی ساز پیانو هستم!

برای دانلود کتاب های پیانو و ارگ به همراه آموزش های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

راه عالی برای یادگیری پیانو!

من این کتاب را دوست دارم، به خصوص دستورالعمل های ویدئوییش را. توالی یادگیری بسیار منطقی است.
من پیش از این هرگز ساز پیانو را نوازندگی نمی کردم و فقط دانش موسیقی پایه داشتم. اما فیلمها و کتابهای آنان به طرز شگفتآوری راحت به نظر میرسید. من هرگز حس نمی کردم که در مورد آن ها بتوانم موفق شوم ولی به راحتی شدم. کمک های بصری بسیار مفید است.

 

مقدمه ای مناسب برای یادگیری پیانو

مقدمه ای مناسب برای یادگیری پیانو

محصول عالی!

این محصول بسیار مفید بود و راهی جالب برای یادگیری نحوه نواختن پیانو بود!

کتاب خوبی که برای اولین بار در صبح به دستم رسید و عالی بود.

 

بسیار توصیه شده

این کتاب قطعا یک کتاب سطح مبتدی عالی است! پسر من می خواست یاد بگیرد چگونه ساز پیانو را نوازندگی کند و چند ماه است که کلاس ساز پیانو از ما خواسته است. اما من توانایی استخدام یک معلم را نداشتم. من این کتاب را به تازگی پیدا کردم و لازم است بگویم از روش ساده اش شگفت زده شده ام. من حس می کنم که با تمام درس های موجود در این کتاب، به علاوه فیلم ها، دارای این قدرت هستم به پسرم اصول اولیه را آموزش دهم و علاقه او به موسیقی را هدایت کنم. این را به هر کسی توصیه می کنم!

 

کتابی که من را تحت تاثیر قرار داد

کتاب موسیقی پویانمایی کلاسیک برای نوازندگان واقعا من را تحت تاثیر قرار داد. من قطعه های موسیقی را با این روش آموزش دوست داشتم. راهنمایی های گوناگونی برای ساختن موضوعاتی که در حال یادگیری آنها هستید آسانتر است. مقدار فراوانی اطلاعات در هر صفحه برای آهنگها وجود دارد. به تدریج مفاهیم جدید را در سراسر قطعات معرفی می کند که قطعا مفید است. در توضیح موقعیت دست و نحوه ارائه دست های خود بر بر روی کلید موفق عمل می کند. من لذت بردم از تماشای فیلم ها برای اینکه بسیار راحت بودند. برای اینکه حس کردم مانند مربی شخصی پیانو هستند. صفحات واضح، تمیز و مختصر هستند. از این روی شما با هر موضوع جدید غرق نخواهید شد. قطعا برای کسانی که سعی در یادگیری ساز پیانو دارند توصیه می شود.

 

انتخاب عالی از آهنگ ها و پیگیری راحت

این کتاب به نظر بسیار راحت برای دنبال است. من برای دنبال آهنگ های بسیار راحت برای بزرگسالان برای یادگیری بودم که بالاخره پیدا کردم. در واقع، این کتاب یک منبع عالی است.

برای دانلود کتاب های پیانو و ارگ به همراه آموزش های پیانو اینجا را کلیک کنید

 

این کتاب یک مقدمه بزرگ برای یادگیری پیانو کلاسیک است

این کتاب یک مقدمه بزرگ برای یادگیری ساز پیانو کلاسیک است! اساسا تمام آهنگ های اصلی که کسی یاد می گیرد در حوزه پیانو های کلاسیک در این کتاب موجود است. این کتاب به راحتی با ریزه کاری های کوچک قابل خواندن است و همه چیز درست همانگونه که امیدوار هستید مرتب شده است. من این کتاب را به هر کسی توصیه می کنم که می خواهد عمر خود را به صورت ساز پیانو در سبک کلاسیک وقف کند. یا، حتی برای کسی که قصد نواختن پیانو به طور کلی و نه در سبک خاصی را دارد!

 

معلم بزرگ

من سالها پیش ساز پیانو را نوازندگی کردم و تقریبا چیزهایی که آموخته بودم را فراموش کرده بودم. این یکی از بهترین کتابهایی است که پیدا کردم تا بتوانم خودم را دوباره در حال نواختن و درک موسیقی پیانو ببینم. راحت برای خواندن و درک است.

برای دانلود کتاب های پیانو و ارگ به همراه آموزش های پیانو اینجا را کلیک کنید

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *