جست و جو برای موفقیت

جست و جو برای موفقیت

جست و جو برای موفقیت

این آموزش حیرت انگیزی برای من بود. به نظر خیلی ساده می رسید! بدون شک نمی توانست به این سادگی باشد. و البته هم که این طور نیست. هیچ چیز ارزشمندی ساده نیست. این باور اشتباه است اگر فکر کنیم هر چه درست باشد، ساده است. بعضی ها می گویند اگر روزی چیزی کار کنید و زحمت بکشید نشان می دهید که اشکالی در کار است. این طرز فکر برای رسیدن به شادی و خوشبختی مهلک است.

وقتی به جست و جوی زندگی خوب و خوشایند رفتم، به سه اصل برخوردم که به من کمک فراوان کرد.

اول، زندگی دشوار است. همیشه دشوار بوده و همیشه هم دشوار خواهد بود. برای من و شما و دیگران وضع به همین شکل است و تفاوتی نمی کند. اما خبر خوش این است که اگر این واقعیت را بپذیرید، زندگی به شکلی برایتان ساده تر می شود. زیرا احساس ناراحتی و تصور بی عدالتی در شما کاهش می یابد.

دوم، آنچه شما هستید و یا خواهید بود مربوط به خود شماست. شما از آن جهت در جایگاه امروز خود هستید زیرا قبلا تصمیم گرفته اید که به اینجا برسید. شما همیشه آزاد هستید تا اعمال و رفتارتان را انتخاب کنید. شرایط زندگی شما در امروز مجموعه گزینه های خوب یا بد گذشته شماست.

سوم، و احتمالا از همه مهم تر، می توانید آنچع را که لازم دارید، بیاموزید تا به کسی که می خواهید تبدی شوید و به آنچه می خواهید برسید. محدودیتها کم شمارند و اگر قرار باشد محدودیتی در کار باشد، مربوط به درون شماست، کاری به بیرون شما ندارد.

اگر نیاز و ضرورت مادر اختراع است، درد و تالم هم پدر یادگیری است. این مطلب به خصوص در بیست سالگی من مصداق فراوان داشت.

برای اینکه به پیش بروید، باید موضوعاتی را بیاموزید و برخی از آموخته های خود را فراموش کنید. اگر بخواهید در سطح دانش فعلی خود باقی بمانید، به جایی نمی رسید. موقعیت شما بستگی به این دارد که چه مطالبی را می آموزید و از این به بعد چه رفتاری را به نمایش می گذارید.

من با توجه به اصول قبلی، درباره موفقیت، خوشبختی و رسیدن به خودشکوفایی مطالعه کردم. اینها وسیله ای شدند تا آنچه را که می خواهم، با شما در میان بگذارم. هر یک از بخشهای این آموزش ها سایر بخش ها را تکمیل می کند تا اینکه ساختار تکمیل شود.

شما مرحله به مرحله و قدم به قدم می آموزید که چگونه زندگی خود را به یک شاهکار تبدیل کنید. می آموزید که با تلاشهایتان چیزی زیبا خلق کنید. می توانید به چیزی بیش از آن حد که امکان پذیر می دانستید دست پیدا کنید.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *