آموزش فوتسال – نکاتی مفید برای دروازه بان

فوتسال

فوتسال

 

چگونه درون دروازه استرس خود را از بین ببریم؟
همیشه توکل بر خدا داشته باشید و از باخت و گل خوردن ترسی و نگرانی نداشته باشید. اصلا به سرزنش های بی مورد بازیکنان و مربیان در جریان بازی توجه نکنید. برای مدیریت استرس بهترین تمرین بازی کردن زیاد است پس سعی کنید تا آنجا که امکان دارد بازی کنید چه دوستانه و چه رسمی.

فایده کوه نوردی ودویدن در دروا زبانی چیست ایا طناب با عث بالا شدن سرعت در دروا زبانی می شود؟
طناب زدن باعث افزایش سرعت و بالا رفتن رفلکس بدنی می­شود، همچنین باعث میشود که روی توپهای زمینی تسلط بیشتری پیدا کنید. فقط توجه داشته باشید که طناب زدن را به صورت پرشی انجام ندهید بلکه شکل صحیح آن به صورت درجا زدن میباشد.
کوهنوردی نیز باعث افزایش توان عضلات چهار سرران و همسترینگ (پشت پا) میشود. در ضمن باعث بهبود تنفس و افزایش حجم ششها میشود که در نهایت باعث میشود که از لحاظ نفس در تمرین و مسابقه کم نیاورید. در مورد کوهنوردی این نکته لازم است بدانید که حتما از کفش مناسب، کوله مناسب که سنگین نباشد استفاده شود همچنین در سرپایینی به آرامی حرکت کنید و از دویدن جدا خودداری کنید که باعث ساییدگی مفصل زانو میشود.
دویدن نیز باعث افزایش توان هوازی ورزشکار، تنظیم وزن، خونسردی و تمرکز می شود. یک دروازه بان حتما باید برنامه دویدن داشته باشد چرا که بدون دویدن دروازه بان تنبل و کند خواهد شد و لازم است که در دوره بدنسازی زمان دویدن استقامتی را حتی به دوتا 45 دقیقه نیز برساند و هر چه که به زمان مسابقات نزدیک می شود از زمان استقامتی کم کند و به تمرینات دو سرعت را بیشتر کند.

atahmasebi.ir

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *