کتاب یک راهنمای رشته ای به جرم ها

کتاب یک راهنمای رشته ای به جرم ها

کتاب یک راهنمای رشته ای به جرم ها

 

 

از نابسامانی های ویروس ابولا در زئیر به شیوع طاعون سینه پهلویی در هند و TB مقاوم در برابر دارو در شهر نیویورک، بیماری های واگیردار در حال مبارزه علیه طب مدرن که زمانی شکست ناپذیر به نظر می رسید، هستند. نگرانی عمومی در مورد بیماری های عفونی در حال افزایش است و در روزنامه ها در بوق و کرنا می شود و از ورود میکروب های جدید و ظهور آنهایی که قدیمی بودند، صحبت های فراوان گفته می شود..

در کتاب یک راهنمای رشته ای به جرم ها، که برنده جایزه پولیتزر و نویسنده علمی وین بیدل به ارمغان می آورد خوانندگان چهره به چهره با نزدیک به یک صد تن از بهترین و شناخته شده ترین (از نظر شیوع، قدرت، اهمیت تاریخی، و یا حتی علاقه ادبی) پاتوژن های بی شمار که در داخل و اطراف جمعیت انسانی زندگی می کنند، آشنا می شوند. همراه با توصیف فیزیکی از موجودات زنده و مصیبت آنها، نویسنده فرهنگ عامه، فلسفه، تاریخ و تصاویر مانند نقاشی های قرن نوزدهم از وحشت، طاعون، عکس های میکروسکوپی از HIV و ابولا، و پوسترهای زمان جنگ خدمتگزاران در برابر سیفلیس و هشدارهای سوزاک را فراهم می کند .

از وبا به کلامیدیا، TB به HIV، طاعون به بیماری لایم، بیماری هاری به آنسفالیت کنگو، کریمه، سیاه زخم به تب Zika، و به رینیت خوب قدیمی (سرماخوردگی)، کتاب یک راهنمای رشته ای به میکروب و جرم ها مرجع مفید برای همه این زمینه ها است که برای درک بهتر عناوین خبری امروز و نگاه جذاب در تاثیر شگفت آور میکرو ارگانیسم ها در تاریخ سیاسی و اجتماعی اطلاعات خوبی را به ما می دهد.

برنده والتر C و جایزه افتخاری آلوارز انجمن نویسندگان پزشکی آمریکا است.


عنوان اصلی
 A Field Guide to Germs, Revised and Updated Edition
نویسندگان
 Wayne Biddle
ناشر
 Anchor Books
صفحات
 209 صفحه
زمان انتشار
 2002
ISBN
 140003051X, 9781400030514
زبان
  به زبان انگلیسی
فرمت
 epub, mobi

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *