آموزش نقاشی – هنرمند در خانه: ساخت یک سلسله مراتب بصری

هنرمند در خانه: ساخت یک سلسله مراتب بصری

هنرمند در خانه: ساخت یک سلسله مراتب بصری

 

چشم انسان اشیاء در یک صحنه را به ترتیب کنتراست دریافت می کند. تن، رنگ، لعاب کاری برای برپایی این مرتبه بندی بصری در هنر شما بکار می رود. طراح و تصویر کش برنده جوایز متعدد و پروفسور طراحی مدرسه رود آیلند، پروفسور مری جین در استودیو خود درباره ترفندهای رسیدن به این مرتبه بندی بصری صحبت می کند. او با ساختن مقدار، نور و نواحی تاریک در ترکیب هنری شروع می کند و سپس نشان می دهد چگونه از ماتی ها و پالت رنگ محدود شده مختلف استفاده کنید تا فرم ها را در یک نقاشی معین کنید.

 

مری جین تکنیک های سلسله مراتب را در نقاشی و طراحی شرح می دهد

مری جین تکنیک های سلسله مراتب را در نقاشی و طراحی شرح می دهد

 

در انتها یاد بگیرید چگونه لعاب کاری می تواند تَرَک های رنگ شما را بیشتر کند و چگونه پالت را به سمت یک رنگ بندی جالب و گرم ببرید. مری جین رسانه سنتی را با یک محیط کاری دیجیتال مقایسه می کند  و همزمان از براش ها، اسفنج ها، آبرنگ ها و رنگ اکریلیک برای دستیابی به نتیجه دلخواهش استفاده می کند. این درس ها به سادگی می توانند به محیط کاری دیجیتال و طراحی های با ادوبی فتوشاپ و ایلوستریتور نیز انتقال یابند.

ویژگی های این مجموعه آموزش ادیت ویدیو :

  • سطح مبتدی
  • مدت آموزش : 35 دقیقه
  • ویدیوهای موضوع بندی شده طراحی و نقاشی از موسسه آموزشی لیندا
  • یک CD بهمراه تمرین ها
  • زبان انگلیسی ولی بسیار ساده و قابل فهم، بخاطر تصویری بودن

 

نحوه خرید : آموزش نقاشی – هنرمند در خانه: ساخت یک سلسله مراتب بصری بصورت خرید پستی است. یعنی بعد از کلیک روی دکمه خرید پستی، فرم را تکمیل می کنید و سپس سفارش را درب منزل تحویل می گیرید. در این روش بعد از گرفتن محصول در جلوی درب منزل، پول را به مامور پست پرداخت می کنید.

قیمت : 5000 تومان

آموزش SteamOS برای برنامه نویسان بازی

 

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *