استفاده از دانسته هایتان درباره آکوردها

استفاده از دانسته هایتان درباره آکوردها در کتاب های موسیقی راحت و تبلچرها

 

استفاده از دانسته هایتان درباره آکوردها

استفاده از دانسته هایتان درباره آکوردها

اگر یک کتاب موسیقی راحت دیده باشید که بسیاری از این کتاب ها در بازار موجود است. کتاب هایی که قطعه موسیقی را ساده کرده و فقط خط ملودی و آکوردهای آهنگ ها را دارند. حتما قطعات راحت شده ای را که در آن ها هست را دیده اید. نت این آهنگ ها فقط اطلاعات خیلی پایه ای آهنگ را به نوازنده می دهد که شامل خط ملودی ساده شده است و آکوردهای ابتدایی آن که زیرش نوشته شده است که هارمونی را پر کند، یا با یک آکورد یا با بداهه نوازی.
کتاب های موسیقی ساده برای تمرین نت خوانی و بداهه نوازی در یک گام مشخص، خیلی خوب اند. اغلب کتاب های ساده ساز گیتار حتی آکوردها را با شکل تبلچر(نت گیتار) نشان می دهند. در بخش های قبلی این کتاب تبلچر(نت گیتار) ساز گیتار را دیده اید. تبلچر(نت گیتار) ساز گیتار برای مثال دارای این قدرست یک آکورد می ماژور را با نشان دادن فرت های ساز گیتار نمایش دهد.
برای خواندن تبلچر(نت گیتار) ساز گیتار بایستی دست تان را بر روی صفحه فرت ساز گیتار، بر روی نقطه های سیاه بگذارید. همین! این می شود آکورد شما. خط های تصویر نشان دهنده سیم های ساز گیتار هستند که سیم می بم در منتهی الیه سمت چپ است. تبلچرهای ساز گیتار در نت های ساده شده اسم آکورد را هم کنار تبلچر(نت گیتار) می نویسند که بداهه نوازی و پیش بینی نت هایی که محتملا در خط ملودی هستند را باز هم ساده تر می کند.

 

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *