از کانال حسی، پیامهای درونی را دریافت می کنید

سوال: چه طور می توان این روش را در باب یک جمع به کار گرفت؟
امیدوار بودم متوجه شده باشید که ما چگونه آن را در این جا به کار گرفتیم! وقتی عمل تغییر ذهنیت را انجام می دهید، در حدود هفتاد الی هشتاد درصد از وقتتان را در تنهایی و در انتظار آن فرد برای دریافت واکنش به سر می برید. در همان حین قادر هستید کار را با یک نفر دیگر آغاز کنید. هرکدام از ما قادر هستیم در آن واحد با ده الی پانزده نفر کار کنیم. در باب تعداد افرادی که قادرید در آن واحد با آن ها کار کنید، تنها محدودیتی که وجود دارد این مطلب است که تا چه اندازه قادرید نسبت به تجارب حسی، عکس العمل نشان دهید. در واقع از طریق تقویت دستگاه حسی تان محدودیت های خود را تعیین می کنید.
مردی را می شناسم که دارای این توان است این عمل را با یک وعده انجام دهد. او همه آن ها را مرحله به مرحله با یکدیگر پیش می برد: “همگی به درونتان بروید و چیزی را کنکاش کنید. چه چیزی دریافت کردید؟”.

از کانال حسی، پیامهای درونی را دریافت می کنید

از کانال حسی، پیامهای درونی را دریافت می کنید

“من یک حس دریافت کردم”. “آن را برای پاسخ بله تشدید کن”. “تو چه چیزی به دست آوردی؟”. “یک تصویر”. “آن را روشنتر کن”. او سایرین را به جای خودش وادار به صبر می کند. این هم روش دیگری است. چنانچه یک گروه افراد همتراز (منظور از افراد همتراز، کسانی هستند که همگی از یک کانال حسی، پیامهای درونی را دریافت می کنند. برای مثال کانال سمعی، یا بصری و یا لمسی. ) داشته باشید کارتان راحت تر می شود.

سوال : من راجع به موضوعی کنجکاو شده ام. آیا تا به حال این کار را بر روی افراد سرطانی انجام داده اید؟ یعنی آیا آن ها را وادار کرده اید که به درونشان بروند و با آن بخش ذهنی که سبب ایجاد سرطان می شود صحبت کنند؟

(ادامه دارد…)

منبع : دیوید گروسک

 

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *