یادگیری گیتار الکتریک (یادگیری نحوه نواختن گیتار الکتریک)

یادگیری گیتار الکتریک

یادگیری نحوه نواختن گیتار الکتریک

راهنمای یادگیری گیتار الکتریک چند جانبه : عالی برای تمامی انواع نوازندگان

یادگیری گیتار الکتریک (یادگیری نحوه نواختن گیتار الکتریک)

 

این ویرایش از کتاب علاوه بر 400 درس برای یادگیری گیتار الکتریک حاوی 100 درس اضافه دیگر و ضمیمه است که لیک های گیتار الکتریک و مفاهیم آکوردهای گیتار را روی گام ها و اعمال آن ها را شامل می شود.

برای این کتاب هیچ دانش نت خوانی و نت نویسی موسیقی نیاز نیست.

این کتاب توسط هزاران گیتاریست برای یادگیری گیتار الکتریک استفاده است و نحوه نواختن گیتار الکتریک شما را به سطح تماما جدیدی هدایت می کند.

اگر احساس می  کنید در پترن های یکسان و قالب های گام یکسان برای سال ها حبس شده اید و درجا زده اید و قادر به شکستن عادات بیهوده و لیک های گیتار الکتریک که در ابتدا به عنوان یک مبتدی یاد گرفته بودید را ندارید، این کتاب  یادگیری گیتار الکتریک از این رو مناسب برای شما است.

 

در این کتاب یادگیری گیتار الکتریک آکوردهای معمول اجرا شده و فرم های آرپژ را در یک رفتار و سبک موسیقیایی یاد خواهید گرفت و در نتیجه تک نوازی ها (سولو ها) و آهنگسازی گیتار الکتریک شما بسیار خلاقانه تر و شرحی تر و رنگ آمیزی بیشتری خواهند داشت.

کتاب راهنمای گیتار الکتریک که شما را در توسعه نوازندگی از طریق دسته گیتار یاری می کند.

این کتاب استثنایی یادگیری گیتار الکتریک شما را رها می کند و سولوها و آهنگسازی هایتان را زندگی بخش می کند و به شما ایده های جدید و برجسته و تکنیک های جدید گیتار الکتریک یاد می دهد که شما در ساخت شیوه شخصی تان یاری می کند.

این دوره یادگیری گیتار الکتریک به صورت کتاب و هدیه ویدیویی آنلاین آن، خلاقیت شما را بیش تر از گذشته تقویت می کند و فهم موسیقی شما را قوی تر می کند.

 

 

 


صفحه دانلود کتاب :


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *