کسب درآمد از همکاری در فروش (کسب درآمد اینترنتی)

کسب درآمد از اینترنت و همکاری در فروش

 

برترین سیستم های کسب درآمد اینترنتی همکاری در فروش

 

سیستم همکاری در فروش میهن استور

سیستم همکاری در فروش میهن استور

 

 

سوالات در مورد سیستم همکاری در فروش میهن استور

 

کسب درآمد اینترنتی

برای ثبت نام در سیستم همکاری در فروش میهن استور اینجا را کلیک کنید.

یعنی مشتری سفارش خود را به صورت نقدی (پرداخت آنلاین) به ثبت رسانده است اما موفق به واریز مبلغ سفارش نشده به هر دلیلی. اینگونه سفارش ها رو به صورت دستی فروشگاه میهن استور تبدیل به سفارش پستی (پرداخت درب منزل) میکند و با تماس قبلی برای مشتری ارسال خواهد کرد.
تغییر وضعیت ارسال شده به توزیع شده، وصول شده و یا برگشتی توسط پست انجام میگیرد و ما اصلا دسترسی این تغییر وضعیت رو نداریم.
شرکت پست هم معمولا پس از اینکه سفارش دست مشتری رسید سریعا توزیع شده نمیزنه در سیستم و معمولا چند روز با تاخیر این تغییر وضعیت رو انجام میده
سفارش باید به وضعیت توزیع شده و یا وصول شده برسد تا پورسانت آن برای شما لحاظ شود. البته اگر در گروه های 2 الی 6 ستاره باشید درصدی از پورسانت سفارش (با توجه به گروه شما) در همان حالت ارسال شده برای شما لحاظ می شود.
بله هر سفارشی ثبت کند برای شما ثبت خواهد شد. مهم لحظه اول ورود هست که توسط لینک شما وارد فروشگاه شده است.
توزیع شده و یا وصول شده وضعیت های نهایی سفارش هست و دیگه تغییر وضعیت پیدا نمیکنن. در هر 2 وضعیت پورسانت برای شما لحاظ میشه و هیچ فرقی نداره. برخی از اداره پست ها در سیستم توزیع شده میزنن و برخی وصول شده اما هیچ فرقی نداره و در هر 2 پورسانت برای شما لحاظ میشه.
درآمد پرداخت شده مبلغی هست که تا کنون به حسابتان واریز شده است. اما درآمد کل شامل پورسانت های توزیع شده + وصول شده + پورسانت زیر مجموعه – هزینه برگشتی می باشد.
سفارشات نهایتا 24 تا 48 ساعت کاری بررسی و ارسال می شوند مگر مشکل خاصی در سفارش وجود داشته باشد.
از قسمت ویرایش قالب می توانید هدر را به راحتی تعویض نمایید. کافیست هدر را در هاستتان آپلود و لینک آن را جایگزین هدر اصلی نمایید.
تغییر وضعیت ارسال شده دست فروشگاه نیست و اداره پست باید تغییر بدهد.
بسته را نهایتا طی 1 هفته توزیع میکنند اما تغییر وضعیت آن را تا 1 ماه موظف هستند انجام دهند. اگر سفارشی دارید که بالای 1 ماه هست در حالت ارسال شده مانده هست شناسه ش را برای ما ارسال کنید تا برای پیگیری به اداره پست تقدیم کنیم!
تعداد سفارش روزانه را فقط سفارشات معلق، آماده ارسال و ارسال شده شامل می شوند. سفارشات انصرافی و برگشتی شامل سفارش روزانه نمی شوند.
امکانات کامل در جدول توضیحات قید شده است.
مثلا 2 ستاره که بشوید بابت سفارشاتی که در وضعیت ارسال شده قرار میگیرند در همان روز 15% از پورسانتشان برای شما لحاظ می شود.
در خرید هایی که به صورت نقدی (پرداخت آنلاین) صورت میگیرد محصول با 10% تخفیف به فروش میرسد که البته این نوع خرید باعث میشود آن سفارش نهایتا تا 24 ساعت به وضعیت وصول شده تغییر پیدا کند که پورسانت آن در پنل وبمستر لحاظ می شود و طبیعتا این نوع سفارشات هرگز برگشت نخواهند خورد!
برخی از دوستان از نمایش بنر به صورت تصادفی در سایت خود ابراز رضایت ندارند! به همین منظور می توانید از قسمت “همه بنر ها” که در پایین صفحه کدهای تبلیغات تصویری قرار گرفته است کد بنر مورد نظر خود را برداشته و آن را به صورت ثابت در سایت خود نمایش دهید.
قرار دادن تبلیغات سیستم میهن استور در سایت هایی همچون سایت های سیاسی ، پورن ، منتشر کننده های پروکسی و سایت هایی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند ممنوع بوده و ربات هوشمند سیستم میهن استور در صورت مشاهده اکانت شما را مسدود خواهد کرد و هیچ پورسانتی بابت فروش هایی که داشتید به حسابتان واریز نخواهد شد.
تاریخ خاصی مد نظر ما برای واریز کردن پورسانت ها نیست. هر زمان که درآمد شما به 8 هزار تومان رسید می توانید درخواست واریز را از قسمت “امور مالی” بدهید تا حداکثر 24 ساعت پس از درخواست، درآمد شما به حسابتان واریز شود.
سفارش هایی که در وضعیت برگشتی میباشند فقط 40% از هزینه پست آنها از حساب شما کسر می شود و بقیه هزینه ها توسط میهن استور تامین می شود.
سفارش هایی که در وضعیت توزیع شده و یا وصول شده باشد جزو درآمد شما حساب می شود.
زمانی که درآمد شما به 8.000 تومان رسید می توانید درخواست پرداخت را از قسمت “امور مالی” پنل خود ارسال نمایید تا حداکثر پس از 24 ساعت از درخواست شما درآمد شما به حسابتان واریز شود.
بله ، در حال حاضر محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و از کدهای تبلیغات خود میتوانید در چندین سایت استفاده نمایید.
شما با مراجعه به منوهای ” کد تبلیغات” می توانید اقدام به دریافت کد تبلیغات دلخواه خود نمایید و آنها را در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *