کتاب آموزش آرپژهای پیانو (arpeggio پیانو)

 

کتاب آموزش آرپژهای پیانو :

 

  • کتاب آموزش آرپژهای پیانو به شدت توصیه می شود
  • کتاب برای یادگیرندگان تمامی سنین عالی است
  • بسیار تحسین پذیر است
  • روش ساده و سرگرم کننده برای یادگیری
  • یک راه عالی  برای بهبود سطح نوازندگی شما
  • یک کتاب بی بها عالی برای تمامی سطوح مهارتی پیانو
  • کتاب آموزگار عالی با سری ویدیوها در ابعاد کامل که حتی پیانو نیز ندارد
  • عالی برای تمرین مفاهیم تئوریک
  • یک راه خوب برای بازگشت به پیانو
  • برای کسی که قصد یادگیری تکنیک را دارد
  • عمیق و سازمان دهی شده. تئوری موسیقی با گام ها و آکوردها
  • عالی برای آموزش به خود
  • قطعا عاشق این کتاب خواهید شد
  • تعاملی و خودآموز : پیانو و مفاهیمش ساده سازی شده است
  • کتاب دوست داشتنی
  • لذت بازگشت پیانو به زندگی را به ارمغان می آورد
  • آموزش تکنیک پیانو بر روی نوک انگشتان شما
  • خلاقانه، استادانه، نبوغ آمیز و باحال
  • این کتاب بسیار ساده برای تازه شروع کننده هاست
  • عالی برای پیانیست های خودآموز یا خانگی
  • کتاب عالی
  • قطعا توصیه می شود
  • ساده برای دنبال و دستورالعمل های واضح
  • ساده برای دنبال که مهم ترین ویژگی آن است برای اینکه هیچ منبع دیگری مانند آن برای آموزش به خود پیدا نخواهید کرد
  • بهترین قسمت کتاب عناصر بصری آن است

 

 

کتاب آموزش آرپژهای پیانو (arpeggio پیانو)

کتاب آموزش آرپژهای پیانو (arpeggio پیانو)

برای توضیحات بیشتر در مورد کتاب اینجا را کلید کنید

 

در سال ششم تحصیلی شروع به خواندن و تمرین پیانو کردم و با معلمم این کتاب را دانلود کردیم. دخترم واقعا از این کتاب لذت می برد. او می گوید که آن را آسان درک می کند. او واقعا فیلم ها را دوست دارد و کتاب نحوه درس را توضیح می دهد. او یک یادگیرنده بسیار بصری است و فکر می کند کتاب آموزش آرپژهای پیانو واقعا برای او خوب است!

 

این کتاب الکترونیکی بسیار کاربر پسند است و کار شما را راحت می کند اگر می خواهید از کیندل خود استفاده کنید یک نسخه کپی از کتاب کافی است. محتوای کتاب فوق العاده است – مراحل و موسیقی به وضوح و مختصر نوشته شده است. علاوه بر این، فیلم های آموزشی برای همراهی با اکثریت درس هایی که برای کسانی که از یادگیرندگان بصری هستند، بسیار مفید هستند.

من نمی توانم بگویم چقدر به اندازه کافی از اینکه چگونه این کتاب را به کیندلم بسپارم خوشحال هستم و  این کتاب آموزش آرپژهای پیانو (arpeggio پیانو) کاملا حرفه ای طراحی  و به خوبی سازماندهی شده است به طوری که مطالب آن به آرامی برای دانش آموزان از تئوری موسیقی بسیار پایه و تشکیل آکورد و نظریه های سطح پیشرفته را در می گیرد. نظر شخصی من این است که باید در کتابخانه هر پیانیست به عنوان یک منبع  موجود باشد. این چیزی است که من قصد دارم دوباره و دوباره به آن بازگردم.

 

من همیشه می خواستم یاد بگیرم که پیانو را بنوازم و این کتاب به اندازه کافی ساده است برای درک و پر کردن اطلاعات. عاشق تمام عکس ها و ویدئو هستم که بسیار مفید هستند. نمی توانم صبر کنم تا شروع کنم.

من به عنوان یک جوان سعی کردم خود را از انواع مختلفی از متدهای آموزشی پیانو آموزش بدهم. ناگزیر، در نهایت ناامید شدم و انگیزه ام را از دست دادم.

این سری از درس ها به منجر شدن دوباره علاقه من به یادگیری موسیقی کمک کرده است. درسها بسیار آسان است که آنها را دنبال کنید، راهنماها از دیدگاه های مختلفی کمک می کنند – برای کسانی که در سایر روش های مختلف تحصیل می کنند بسیار مهم است. من احساس می کنم که این راهنما تنها چیزی است که من را به جایی که باید سالها پیش می بودم،  سوق می دهد. با تشکر از شما نویسنده کتاب آموزش آرپژهای پیانو برای ایجاد آن!

این یک رویکرد عالی و سرگرم کننده است که نه تنها یادگیری نحوه پخش پیانو را دارد، بلکه تکنیک هایی برای نحوه پخش پیانو در راه درست را می آموزد. به عنوان یک نوازنده سطح مبتدی، سطح یادگیری این کتاب چنان ساخته شده است تا یک یادگیری و تجربه لذت بخش باشد. این یک منبع عالی برای برانگیختن درک خود از موسیقی است و با آموزش به شما نحوه خواندن موسیقی و پیشرفت در سطح پیشرفته تر را یاد می دهد. من می توانم این کتاب را به شدت توصیه کنم به هر کسی که در هر تجربه تحصیلی باشد. اگر به دنبال آموختن  نواختن پیانو هستید این کتاب به شما کمک خواهد کرد.

 

من برای بخش زیادی از زندگیم نوازندگی می کردم و در حالی که برای نوازندگی در سبک کلاسیک آموزش دیده بودم، از انواع مختلف ژانر لذت می بردم. این کتاب آموزش آرپژهای پیانو فوق العاده است، نه فقط برای مبتدیان، بلکه برای بازیکنان تجره دار نیز. تمرین، تمرین و تمرین چیزی است که یک موسیقیدان خوب را بزرگ می کند. و گام های موجود در این کتاب ممکن است برای مبتدی و کسی که تازه شروع به کار می کند و در حالی که پیشرفت می کند ولی به سختی حرکت می کند، برای آسان تر شدن مسیر یادگیری مناسب است. من این کتاب را به شدت توصیه میکنم به همه دوستان و نوازندگان.

این یک منبع افسانه ای برای هر دو سطح مبتدی و حرفه ای است. همسرم، که یک کیبورد نواز حرفه ای است و متخصص در اجرای پیانوست، متوجه شد که این یک دوره مربیگری ارزشمند است. این چیزی است که من پیش بینی می کنم به طور مداوم و برای مدت زمان طولانی بتوانم روی آن حساب کنم. این فیلم ها در آوردن همه چیز به زندگی واقعی و بخش عملی بسیار مفید هستند. در کتاب یک پیوند به ویدیوهای همراه با کتاب وجود دارد

از زمانی که من یک کودک بودم، از موسیقی یاد گرفتن و سختی اش متنفر بودم. با این حال، همیشه با تسلط بر هر یک از سازها تلاش می کردم چیزی یاد بگیرم چون موسیقی خواندن بلد نبودم ولی تکنیک داشتم.

با این حال از درس های ارائه شده توسط آقای Ferrante خوشحال شدم. به عنوان یک یادگیرنده بصری، نمودارهای متعددی را در متن پیدا کردم که بسیار مفید و آسان است. درسهای ویدیوی یوتیوب موجود در کتاب نیز برای من شخصا بسیار خوب عمل می کنند، زیرا من قادر به تماشای مجدد جاهایی که بارها و بارها به آن نیاز دارم هستم و آنها را مجددا نگاه می کنم.

پس از چندین سال که خواندن کتاب های پیانو رو نتوانستم بپذیرم اینبار هر دو کتاب و فیلم ها به بازگویی حافظه و میل من به یادگیری کمک کردند.

 

این کتاب آموزش آرپژهای پیانو عالی برای تمام سطوح یادگیری از مبتدی (فرزند 11 ساله من از آن استفاده کرده است) تا خودم که بزرگسال و موسیقی دانی هستم که پیانو را در حدود 13 سال اخیر ننواخته است. این کتاب به شما اجازه می دهد با سرعت خود کار کنید و کمک های ویدئویی به شما در مورد تکنیک های درست یاد می دهند. این کتاب برای همه سنین بسیار قابل فهم است. دختر من در بخش های کوچکی از زمان کار می کند و واقعا دوست دارد که بتواند چیزها را بیاموزد و آنها را بلافاصله اعمال کند تا موسیقی را در برابر پیانو به صدا بزند. که از این موضوع سپاسگزارم 🙂 این کتاب واقعا ارزش هر پولی که اگر شما تمایل به یادگیری پیانو داشته باشید را خواهد داشت. کتاب به شما کمک خواهد کرد که این کار را انجام دهید!

من از سایتی در مورد این کتاب شنیده ام و بعضی از محصولات مرتبطش را دیده ام. این کتاب یک محصول بزرگ دیگر است. احساس می کنم که ساختار کتاب حرفه ای است، اما همچنین سرگرم کننده برای بزرگسالان و سرگرم کننده برای بچه ها است. فیلم ها عالی هستند، زیرا برای نسخه های کیندل کلیک های تعاملی هستند. ارزش کتاب حتی بهتر است. من فکر می کنم شما به دلیل تمام اطلاعاتی که یاد می گیرید، یک معامله می کنید.

از لحاظ موسیقی متناقض نیستم، اما به همسرم پیشنهاد دادم این را امتحان کنم زیرا تنها الان در دسترس است. فکر می کنم که درس ها برای پیروی آسان است، زیرا واقعا نمی خواهم زیاد بخوانم. فرمت کتاب برای من مناسب است و هیجان زده ام که بتوانم پیانو را یاد بگیرم. من این کتاب را به شدت به نوازندگان توصیه می کنم و بدون توجه به مهارت های موسیقی شما. فیلم ها برای تقویت درس ها مفید هستند. آنها رایگان هستند و در یوتیوب هستند، پس عالی است. مشتاقانه منتظر استفاده از مهارت های پیانو هستم تا بتوانم همسر خود را تحت تأثیر قرار دهم. متشکرم.

 

این کتاب آموزش آرپژهای پیانو عالی است! من تازه شروع به مطالعه درسها و فیلمها کردم، اما می توانم بگویم این راه ساده برای من (یا فرزندم) برای یادگیری پیانو ساخته شده است. کتاب بسیار کاربر پسند است، با دستورالعمل های ساده و تصاویر. من این موضوع را دوست دارم که از اعداد برای موقعیت های انگشت استفاده می کند. فیلم ها یک ابزار عالی هستند، زیرا کتاب به تنهایی ممکن است برای هر دانش آموز کافی نباشد. نمی توانم صبر کنم تا از این منابع برای یادگیری نحوه ی نوازندگی استفاده کنم!

با تشکر از برای توصیه این دانلود! عروس و داماد ما مدت هاست بحث می کنند که چگونه می خواهیم بتوانیم سازها را در منزلمان هدایت کنیم، و ما آن را یک هدف حیاتی برای یادگیری گیتار و پیانو گذاشتیم تا خانه ما همیشه بتواند یکی از این موارد باشد که صدای موسیقی در آن مطرح می شود. متأسفانه ما به طور کامل از جایی شروع نکرده بودیم، اما حالا ما یک مکان عالی برای شروع داریم. فیلم های جاسازی شده در این دانلود فوق العاده فوق العاده عالی هستند و به کسانی که یاد می گیرند کمک می کنند. منتظریم تا با کمک این کتاب تمرین بیشتری انجام دهیم!

به عنوان یک معلم پیانو که معمولا دانشجویان پیانو مبتدی را با استفاده از Bastien Primer و Level 1 معرفی می کند، فکر می کردم این کتاب یک معرفی عالی برای پیانو است. احساس می کنم این یک کتاب بهتر برای معرفی پیانو به بزرگسالان است، زیرا تصاویری مانند کارتونی و گفتگوی بیشتر و نمونه های ویدئویی تئوری در آن وجود دارد.

قبلا هرگز پیانو را نمی نواختم اما می دانم که این یک شروع عالی برای من است. دوست دارم که درس ها همه سختی ها را از بین ببرند تا بسیار ساده باشند. حتی کتاب در مورد و موقع نشستن درست نیز می گوید! قبلا شروع به یادگیری نحوه نواختن پیانو کرده ام و تنها یک روز است که با این کتاب شروع کردم و فیلم های مفیدش را دوست دارم

این کتاب عالی است برای هر کسی که علاقمند به نواختن پیانو است. این نه تنها تکنیک و فرم را به شما می آموزد، بلکه به یادگیری عضلات نیز کمک می کند. دختر 13 ساله من از این کتاب برای مدت 4 روز استفاده کرده و در حال حاضر با سرعت باورنکردنی پیشرفت کرده است. من قطعا این کتاب را به هر کسی که میخواهد پیانو را یاد بگیرد را توصیه می کنم.
بهترین بخش در مورد این کتاب این است که شما با درس های ویدیویی رایگان مواجه و برای شما دستورالعمل های گام به گام فراهم می کند. در واقع، دیدن انگشتان دست شما و آنچه که انجام می دهید ارزشمند است. کتابهای دیگری که من سعی کرده ام، دستورالعملهای بسیار دقیقی دارند، اما هیچ کس نمیتواند شخصا آن را ببیند.
باید بگویم که برای این قیمت، که شامل درس های ویدیویی است، این بهترین منبع پیانو برای هر پیانیست و هر سطح است.

محصول خوب. فیلم ها نیز عالی هستند. عاشق اینم که چطور همه چیز متصل است و به راحتی به فیلم ها و تمرینات دسترسی پیدا کنید. من فیلم های یوتیوب را همراه با درس ها می خواهم. باید ویدئو مورد علاقه خود را درس شماره 5 که در آن بیش از ریتم و ضربه می رود را معرفی کنم. من تمام اشکال و اسامی نت های موسیقی را آموختم و تعداد آنها را فقط در یک ویدیو 4 دقیقه ای نشان داده شدند. خیلی باحال بود.

یک سال است که دوباره پیانو را گرفتم و من هنوز خیلی جوانم و تصمیم گرفتم دوباره در اوقات فراغت خود یاد بگیرم. این کتاب عالی برای هر سطح از نوازندگی پیانو است – به ویژه برای کسی که دارای پیشینه آگاهی از تئوری موسیقی مانند من است. من این کتاب را دوست دارم و آن را به هر کسی که علاقه مند به یادگیری هنر پیانو است توصیه می کنم. شما قادر به خودآموزی خواهید بود یا این کتاب و شما درسهای پیانو ارزشمندی را خواهید داشت. شدیدا توصیه می شود!

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *