بهترین راه برای یادگیری کیبورد و پیانو – قسمت دوم

درس های خصوصی دلالت های خوب و بدی را هم به همراه آن دارن. بعضی اوقات فرزندان، به استاد وابستگی پیدا می کنن و برایشان سخت است که بر آن غلبه کنند. و همینطور فرزندان تمایلی به توسعه و استقلال شخصی خودشان را ندارند وقتی که نوبت به یادگیری مهارت های الزامی می شود.

در از طرف دیگر ، معلم و آموزش نفر به نفر بسیار سومند است برای اینکه هنرجو می تواند مهارت های بیشتری را در مدت کوتاه تری از زمان فرا بگیرد.
علاوه بر آن، دلیلی نیست که هنرجو روزی 30 دقیقه صرف تمرین غلط کند بدون اینکه قطعات آن را یاد بگیرد وقتی که می تواند بر عکس در 10 دقیقه مطالب را استادانه تر یاد بگیرد و بر اساس عادت و تمرین خوب به جلو برود.

برای اینکه والدین مسئول برنامه درسی و زمانبندی  بچه هایشان هستند، هنرجویان خانگی می توانند بر اساس گام و سطح خودشان تمرین کنند و زمان بیشتری روی موسیقی را به نسبت کلاس های عمومی و خصوصی صرف کنند.

موسیقی همچنین بسیار مفرح است وقتی که بتوانید آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. کودکان جوانتر، توانایی یادگیری تئوری موسیقی را دارند و همچنین قادر به فهم مفاهیم کیبورد هم هستند و به اندازه ای که رشد می کنند می توانند مهارت های تمرین گوش خود را نیز افزایش دهند.

 

منبع : keyboard4all.blogsky.com

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *