فوتسال بانوان / دلایل فرشته کریمی برای بازی احتمالی در فوتبال

ملی‌پوش فوتسال بانوان می‌گوید از افشارزاده خواسته‌در لیگ بانوان تیم بدهد، اما حرفش این نبوده که حتما می‌خواهد به تیم فوتبال بیاید.

فرشته کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضور احتمالی‌اش در لیگ فوتبال، اظهار کرد: چندی پیش به همراه نیلوفر اردلان و خانم شجاعی جلسه‌ای با افشارزاده داشتیم و عنوان کردیم که چرا تهران تیم فوتبال و فوتسال بانوان ندارد و چرا باید ما در به در به دنبال تیم در شهرهای دیگر باشیم؟

وی ادامه داد: اما صحبت ما این نبود که حتما می‌خواهیم به فوتبال بیاییم و اگر چنین تصمیمی بگیریم به خاطر آن است که تیم فوتسال در تهران نیست.

کریمی با انتقاد از این که گفته شده او و اردلان به خاطر پول می‌خواهند به لیگ فوتبال بروند، گفت: اگر می‌خواستیم به خاطر پول به فوتبال برویم این همه سال از فوتسال نمی‌ماندیم و حتی در این سال‌ها به صورت همزمان در لیگ فوتبال و فوتسال شرکت می‌کردیم . اولویت من همیشه فوتسال بوده است.

کریمی خاطر نشان کرد: من به عنوان نماینده‌ای از سوی بانوان فوتبال و فوتسال تهران پیش افشارزاده رفتم تا درخواست کنم که تیم فوتبال بانوان را راه‌ا‌ندازی کنند، چرا باید ورزشکاران تهران به خاطر پول به شهرستان‌های مختلف بروند. اگر باشگاه‌ها در بخش بانوان هم تیم داری کنند وضعیت بهتری شود، اما ماجرای رفتن ما پیش آقای افشارزاده این نبود که بخواهیم بگوییم می‌خواهیم به فوتبال بیابیم.

کریمی ادامه داد: اگر تیم فوتسال بانوان در تهران نباشد در فوتبال بازی می‌کنم. پرسپولیس اعلام کرده که نمی‌خواهد در لیگ داشته‌ام فوتسال بانوان تیم داری کند و هنوز از قرارداد 16 میلیونی که 20 درصد از قراردادم را گرفته‌ام وضعیت سایر بازیکنان هم همین گونه است. فکر می‌کنید با این مبلغ چگونه می‌توانم زندگی‌ام را سپری کنم؟

وی اضافه کرد: ممکن است باشگاه‌های دیگر در شهرستان‌ها برای لیگ بانوان تیم بدهند، اما من نمی‌توانم تمام زندگی‌ام را رها کنم و به اهواز و آبادان بروم. البته هنوز پیشنهادی هم از باشگاهی نداشته اند، اما اگر اگر قزوین در لیگ فوتسال تیم بدهد و پیشنهادی برای بازی در این تیم داشته باشم، با خودم کنار آمده ام که برای این تیم بازی کنم.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *