نکاتی که حتما باید در مورد لاغر شدن بدانید!

حتما آب زیاد مصرف کنید!

خیلی وقت ها شما برای رفع گرسنگی سراغ غذا می روید در حالی که در اصل فقط تشنه هستید. لیوانی آب خنک یا یخ در این مواقع بهترین انتخاب است. در این صورت از گرفتن کالری زائد جلوگیری کرده اید و قدمی در جهت کاهش وزن و لاغری برداشته اید.

مراقب بعد از شام باشید!

تصور کنید که شام را خورده اید و جلوی تلویزیون هم بهمراه خانواده نشسته اید. در این مواقع بسیار متحمل است که با خانواده و در فضایی صمیمی تنقلات یا میان وعده هایی استفاده کنید. بخصوص بچه ها که چیپس و پفک را در چنین شرایطی بسیار دوست دارند. مراقب باشید که به هیچ وجه دچار چنین اشتباه نشوید و بعد از شام بسیار محتاط باشید.

لذت غذا خوردن را از خود نگیرید.

اگر غذا یا ماده غذایی را دوست دارید، آنرا به کل فراموش نکنید. ولی سعی کنید این نکته کلیدی را رعایت کنید که همیشه کم بخرید. برای مثال اگر در گذشته 5 بستنی می خریدید، الان حتما فقط یک بستی (برای خودتان) بیشتر نگیرید. (البته به شرط اینکه خرید فراوان از مجموعه خریدهای کوچک بجای آن انجام ندهید)

وعده های غذایی خود را به وعده های کوچکتر تقسیم کنید.

گرسنگی در طول روز یک مصیبت برای افرادیست که می خواهند رژیم لاغری بگیرند. ولی اگر این وعده های معمول را برای مثال به پنج وعده کوچک تقسیم کنید، هم دچار لذت بیشتری می شوید و هم در رژیم غذایی و رژیم لاغری خود موفق خواهید شد.

پروتئین را فراموش نکنید.

پروتیئن هم قدرت سیر کنندگی بالایی دارد و هم دوام سیری بیشتری. پروتئین به چربی سوزی نیز کمک می کند. پروتئین های زیر می توانند شما را در این سیری یاری کنند. پروتئین ها برای درمان و جلوگیری از چاقی شکم نیز بسیار مفید هستند :

سفیده تخم مرغ

گوشت فاقد چربی

پنیر

سویا

حبوبات

در فست فودی ها یا رستوران ها، غذاهای مینی را سفارش دهید.

از ظروف کوچک نیز استفاده کنید. ذهن شما با دیدن ظروف کوچک احتمالا زودتر سیر می شود. اگر هم می خواهید غذای پرکالری مانند پیتزا مصرف کنید، نوع مینی و سایز کوچک را استفاده کنید. به این راه با انگیزه تمام ادامه دهید و نتیجه اش را خواهید دید. اگر لاغری سریعتر می خواهید باید در این راه محکم باشید.

 


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− هفت = 1

امتیاز دهید:
به این صفحه

به این سایت