اتحاد + همدلی + همت = پیروزی!

توضیحات : از همان ابتدای انتشار آلبوم حباب برخی قصد کوبیدن و بد جلوه دادن این آلبوم را داشتن که هیچگاه موفق و پیروز نشدند.

بعضی که چشم دیدن بالا بودن محسن یگانه را ندارند به آلبوم حباب در نظرسنجی سایت موسیقی ما امتیاز منفی میدهند اما با همه ی وجود بازهم آلبوم حباب با اقتدار اول است.

عده ای از هواداران بیانیه ای را آماده کرده اند که در سایت ها و وبلاگ های هواداری محسن یگانه قرار داده شده و هم اکنون میتوانید این بیانیه را در کلوپ هواداران محسن یگانه مشاهده کنید.

 

 

قطعاً اتحاد ما یگانه ای ها می تواند زمینه ساز پیشرفت و توسعه ی هرچه بیشتر کیفیت و کمیت هواداری برای خواننده محبوبمان ( محسن یگانه ) باشد. هواداران بخش لاینفک دنیای موسیقی امروزی اند و لزوم حمایت از آنان و احترام به دیدگاه هایشان امریست بسیار محسوس. فضای مجازی یکی از بهترین بسترها برای این مهم به شمار می آید و به دلیل گستردگی این فضا ارتباطات با هواداران بسیار نزدیک تر و منسجم تر خواهد بود. پس باید به گونه ای در این فضا حرکت کنیم که شایسته و درخور نام بزرگ محسن یگانه باشد.

و اما اولین قدم…

وبسایت موسیقی ما…

به صورت یکجا و متحد به حباب و تک آهنگ ها رای و نظر میدهیم تا باری دیگر اتحاد یگانه ای ها را بر همگان نمایان سازیم…

با توجه به انتشار این مطلب به صورت همزمان و متحد در اکثر سایت ها و وبلاگ های هواداری محسن یگانه و با توجه به بازدید بالای این سایت ها و وبلاگ ها ، دستیابی به تعداد رای بالای  20 هزار برای آلبوم حباب و تعداد رای ۱۰ هزار برای تک آهنگها در طی  2 روز راحت و شدنی به نظر میرسد.

در ارسال رای برای تک آهنگ های آلبوم حباب ، ترک های (( نمیشه )) ، (( کی جای من اومد )) ، (( هوایی شدی )) و (( بیت آخر )) را در اولویت قرار دهید.

و اما در مورد ارسال نظرات : برای نشان دادن اتحاد و یکدستی جاستی ها ،بعد از نگارش نظر در پایان نظر حتما یکی از عبارات زیر را قید کنید:

۱ جاست یگانه

۲ محسن یگانه ، یگانه است

بیان چند نکته درباره ی وبسایت موسیقی ما و نظرسنجی این سایت و….خالی از لطف نیست:

۱ – بعد از ارسال رای ، و بعد از بارگذاری مجدد صفحه به صورت خودکار و اتوماتیک، بایستی قبل از شروع بخش نظرات همان صفحه عبارت (( از رأیی که دادید متشکریم! )) نمایان گردد و الا رای شما ثبت نشده و اکثرا عبارت ((مجاز به اجرای عملیات نیستید )) نمایان میگردد و باید دوباره اقدام به ارسال رای کنید.

۲ – بعد از ارسال نظر ، و بعد از بارگذاری مجدد صفحه به صورت خودکار و اتوماتیک، بایستی قبل از شروع بخش نظرات همان صفحه عبارت (( نظر شما برای بررسی نگه داشته شد و به زودی بررسی خواهد شد )) نمایان گردد و الا نظر شما ثبت نشده و باید دوباره اقدام کنید. ضمنا گاهی اوقات بعد از نگارش نظر و بعد از کلیک بر روی (( ارسال نظر )) صفحه به صورت خودکار به صفحه ی اصلی موسیقی ما منتقل میشود که این به این معناست که نظر شما درج نشده است ، لذا قبل از کلیک بر روی عبارت (( ارسال نظر )) یک کپی از متن نظر خود بردارید تا در صورت انتقال به صفحه ی نخست سایت نیازی به نوشتن دوباره نباشد.ضمنا ارسال نظر در بخش آلبوم حباب کافیست…نیازی به نظر دادن در بخش نظرات تک آهنگ ها نیست ولی آنجا هم نظر بدید عالی میشه !

۳ – از حاشیه ها به صورت کامل دوری کنید ، هدف از اجرای این طرح فقط فقط افزایش اتحاد و همدلی طرفداران است ، ما فقط به محسن یگانه و آثارش رای و نظر میدهیم…. پس ، حاشیه ممنوع !

۴ – شاید عده ای از جاستی ها و یگانه ای ها از این طرح و مطلب مطلع نباشند پس به دوستان هم اطلاع دهید…

۵ – فراموش نکنید که این طرح ، اولین قدم است ، با یاری همدیگر این طرح را به ثمر رسانده و در روز های آینده منتظر طرح های بهتری باشید…محسن یگانه برای ما ویژه کار کرده پس برایش ویژه کار میکنیم !

منبع : کلوپ هواداران محسن یگانه

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *